Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
CELE MAI RECENTE MODELE BMW SERIA 7.
Timp de multe decenii, BMW a fost alegerea numărul unu în clasa sedan de lux. Nu trebuie să faci compromisuri în ceea ce priveşte sportivitatea, dinamica de condus, luxul sau confortul – acestea sunt elementele fundamentale care fac BMW Seria 7 unic. Experienţa remarcabilă de condus, materialele exclusive şi stilul unic caracterizează acest automobil de ultimă generaţie.
PREZENTARE GENERALĂ A MODELELOR BMW SERIA 7.
Indiferent de ocazie, BMW Seria 7 este o apariţie remarcabilă. Prezenţa sa elegantă şi caracterul încrezător reflectă tradiţia, experienţa şi perfecţiunea ce definesc segmentul de lux. Modul de condus excepţional şi superioritatea tehnologică a acestui model arată cum pot fi atinse standarde noi, mai ridicate în ceea ce priveşte performanţa, confortul şi dinamica.
5 CARACTERISTICI ALE BMW SERIA 7.
- 01 Prezenţă remarcabilă, încrezătoare
- 02 Fără compromisuri în ceea ce priveşte confortul şi luxul
- 03 Performanţă excepţională din toate punctele de vedere
- 04 Tehnologie de ultimă generaţie
- 05 Conexiune excelentă prin BMW ConnectedDrive
O SCURTĂ ISTORIE A BMW SERIA 7.
Descoperă originile şi istoria modelului de top de la BMW. Experimentează evoluţia şi dezvoltarea sedanului care stabileşte standardele în performanţă, lux şi design.
O SCURTĂ ISTORIE A BMW SERIA 7.
Descoperă originile şi istoria modelului de top de la BMW. Experimentează evoluţia şi dezvoltarea sedanului care stabileşte standardele în performanţă, lux şi design.
PRIMA GENERAȚIE BMW SERIA 7.
(BMW E23)
BMW Seria 7 s-a născut în 1977. Un model care întruchipează sportivitatea dinamică, progresul tehnic inovator şi luxul elegant la cel mai înalt nivel. Succesorul seriei BMW E3 are motoare cu 6 cilindri care arată rafinament şi performanţe incomparabile la fiecare treaptă de putere şi fac din automobil cel mai sportiv sedan din clasa high-end. Forma caroseriei se bazează pe un design al lui Paul Bracq şi se caracterizează prin secţiunile înclinate din faţă şi din spate, care, la fel ca liniile joase, subliniază sportivitatea sedanului de lux.
Funcţiile moderne, cum ar fi un sistem electronic de climatizare şi pilotul automat sunt disponibile încă din 1978, cu un sistem de frânare anti blocare (ABS) şi electronica digitală a motorului în 1979. În acelaşi an, toate motoarele sunt transformate în motoare cu injecţie pe benzină.
1980 marchează lansarea modelului de vârf: BMW 745i furnizează 252 CP (185 kW) pentru a atinge o viteză maximă de 227 km/h. Actualizarea modelului din 1982 are o parte din faţă modificată, şi mai aerodinamică, transmisie automată cu patru trepte şi un şasiu reproiectat. Peste nouă ani, peste 270.000 de automobile părăsesc fabrica, iar seria de mare succes continuă tradiţia BMW în modelele sedan moderne de lux.
Perioada de producţie: 1977–1986
Motoare: 2.5 – 3.4 litri (150 – 343 CP, 110 – 185 kW), 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm
A DOUA GENERAȚIE BMW SERIA 7.
(BMW E32)
Sub conducerea designului lui Claus Luthe, al doilea model BMW Seria 7 încorporează linii armonioase şi elemente de stil dinamice şi încrezătoare. Grila frontală, de exemplu, sau spatele impunător, ale căror stopuri în formă de L subliniază şi mai mult aspectul. BMW Seria 7 vine acum cu ABS ca dotare standard, împreună cu sistemul activ de menţinere a distanţei opţional şi geam dublu, care reduce semnificativ nivelul de zgomot şi asigură geamuri neaburite.
Din 1987, modelul sedan high-end este disponibil cu un motor V12 cilindri de 5,0 litri care furnizează 300 CP (220 kW). Motorul este primul de acest gen care este folosit în producţia de automobile germane din 1945. BMW Seria 7 este acum disponibil şi într-o versiune mai lungă pentru confort maxim pentru pasagerii de pe locurile din spate. Din 1989, noul High Line opţional duce luxul la un nou nivel cu echipamente precum un frigider la bord si un telefon auto.
Pentru prima dată într-un automobil de serie, farurile Xenon sunt disponibile ca opţiune începând din 1991. În 1992 este introdusă o actualizare majoră a modelului. Ulterior, două motoare cu 8 cilindri cu cilindree de trei şi patru litri completează gama de motoare. Până în 1994 sunt construite aproximativ 310.000 de automobile.
Perioada de producţie: 1986–1994
Motoare: 3.0 – 5.0 litri (184 – 300 CP, 135 – 220 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm
A TREIA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW E38)
Noua generaţie BMW Seria 7 soseşte în showroom-uri în 1994 şi se mândreşte cu o serie de inovaţii tehnice. Este primul automobil european cu sistem de navigaţie şi, din 1996, are în dotare standard airbag-uri laterale pentru conducătorul auto şi pasagerul din faţă. Airbag-urile frontale protejează pasagerii de pe scaunele din spate din 1997. Designul este mai lat şi mai sportiv, dar şi mai elegant..
Este primul model BMW Seria 7 disponibil cu motor diesel, cu un motor cu 6 cilindri care livrează 184 CP (135 kW), asistat de tehnologia common rail. Din 1996, un motor diesel cu 6 cilindri cu o cilindree de 2,5 litri şi 143 CP (105 kW) deserveşte gama mică de motoare diesel. Şi în 1999, modelul sedan high-end cu un motor diesel V8 şi o putere de 245 CP (180 kW) stabileşte un nou record: Automobilul este cel mai puternic model diesel de până acum.
BMW 750i/750iL este vârf de lance al performanţei: Cei doisprezece cilindri ai săi cu o cilindree de 5,4 litri generează 326 CP (240 kW). Actualizarea modelului din 1998 are faruri şi stopuri mai dinamice, precum şi praguri laterale reproiectate şi o grilă frontală puţin mai lată. Gama de motoare este reproiectată, iar ansamblurile devin mai eficiente şi, în acelaşi timp, mai puternice. Din 2000, BMW Seria 7 găzduieşte o nouă tehnologie: BMW 750hL este produs la scară mică şi foloseşte hidrogen. Pe lângă versiunea obişnuită cu ampatament lung, aproximativ 900 de automobile sunt fabricate sub numele L7 şi sunt cu 39 de centimetri mai lungi decât versiunea standard. Sunt produse în total 327.000 de automobile BMW Seria 7 (E38).
Perioada de producţie: 1994–2001
Motoare: 2.5 – 5.4 litri (143 – 326 CP, 105 – 240 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.984–5.374 mm/1.862 mm/1.425–1.435 mm
A PATRA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
BMW (E65, E66, E67 și E68)
Lansat la Salonul Auto Internaţional (SAI) din Germania din 2001, noul BMW Seria 7 (E65) este un automobil complet nou din toate punctele de vedere. Echipa lui Chris Bangle creează accente de design cu farurile complet reproiectate şi capacul portbagajului plat caracteristic. În interior, sistemul iDrive oferă conducătorului auto un mediu de operare fără precedent. Există mai puţine butoane de control. În schimb, aproximativ 700 de funcţii care acoperă sistemele extinse şi diverse ale automobilului pot fi accesate printr-un singur buton care poate fi rotit, apăsat şi mişcat în opt direcţii. Computerul de bord foloseşte informaţii de pe internet. O altă inovaţie este o premieră mondială: O transmisie automată cu şase trepte cu selector de viteze pe volan. Motorul vârf de gamă produce acum 445 CP (327 kW), pe care motorul cu 12 cilindri îi generează din cilindree de şase litri.
Din 2003, BMW Seria 7 cu faruri adaptive pentru viraj este disponibilă, iar o actualizare majoră a modelului este realizată în 2005. Din punct de vedere vizual, spatele este mai lat, grilele faţă sunt mai mari, iar farurile Bi-Xenon sunt acum echipamente standard. Au, de asemenea, un design mult mai dinamic. Sistemul iDrive este actualizat şi acum poate fi operat mai eficient. În toamna anului 2005, este adăugat un asistent pentru faza lungă, precum şi Night Vision, sistemul de asistenţă de noapte BMW care ajută la îmbunătăţirea siguranţei în întuneric.
Pe lângă sedan (E65), diferitele denumiri de model includ şi versiunea lungă cu un ampatament mai lung cu 14 centimetri (E66), o versiune de înaltă siguranţă (E67) şi versiunea alimentată cu hidrogen (E68).
Perioada de producţie: 2001–2008
Motoare: 3.0 – 6.0 litri (218 – 445 CP, 160 – 327 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm
A CINCEA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW F01/F02)
La lansarea sa la München, BMW Seria 7 (F01) defineşte un nou standard pentru dinamica superioară de condus, prezenţa remarcabilă şi confortul excepţional de călătorie. Designul elegant şi sportiv se reflectă în capota lungă, linia joasă a plafonului şi proporţiile dinamice. O bandă cromată se extinde pe toată lungimea spatelui care, împreună cu stopurile, accentuează lăţimea automobilului.
Interiorul se mândreşte cu materiale exclusive, excepţional lucrate şi cu o multitudine de sisteme moderne de asistenţă: De la pilotul automat şi sistemul de asistenţă la menţinerea benzii de circulaţie până la head-up display. O siguranţă suplimentară este oferită de camerele care arată vederea din spate şi pot oferi, de asemenea, o vedere de ansamblu. Această opţiune generează o imagine de sus a automobilului, garantând cea mai bună vedere de ansamblu posibilă.
Motoarele diesel şi pe benzină oferă performanţe sportive, inclusiv motoarele turbo cu încărcare dublă şi BMW 760i, al cărui motor cu cilindri V12 furnizează 544 CP (400 kW). Şi pentru prima dată, o propulsie hibridă este disponibilă la BMW Seria 7. Tracţiunea integrală opţională, stabilizarea adaptivă a ruliului Adaptive Roll Stabilization şi controlul electronic al amortizorului (EDC), toate contribuie la dinamica de condus tipică BMW – pentru o conducere sigură şi precisă.
Actualizarea modelului din 2012 aduce un nou afişaj central cu imagini 3D, sisteme de asistenţă reproiectate, inclusiv asistentul pentru faza lungă LED şi motoare reproiectate, mai eficiente. .
Perioada de producţie: 2008–2015
Motoare: 3.0 – 6.0 litri (245 – 544 CP, 180 – 400 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm
A ŞASEA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW G11/G12)
Fabricat din 2015, BMW Seria 7 (G11) combină dinamica superioară şi precizia cu o prezenţă excepţională şi un lux exclusiv. Acest lucru este evident în finisajele bogate şi strălucitoare de vopsea şi în designul remarcabil al părţii din spate. Farurile LED plate sunt conectate printr-o bandă îngustă de lumină şi proiectează un aspect sigur, susţinut de ţevile de eşapament cu contururile lor trapezoidale şi poziţionarea lată. Caroseria este formată dintr-un compozit din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), oţel şi aluminiu, economisind greutate în mod considerabil. Un plafon panoramic este disponibil în versiunea cu ampatament lung (G12), care asigură ventilaţie cu funcţia sa de glisare şi ridicare. Ca un Sky Lounge, acesta prezintă, de asemenea, grafică colorată, care se armonizează perfect cu accentele luminoase de pe stâlpul B. Şi la apropiere, BMW Seria 7 întâmpină conducătorul auto cu un spectacol de lumini „Bun venit şi La revedere”.
Materialele exclusive, extrem de atent lucrate, exprimă preferinţele tale personale – de exemplu tapiţeria din piele Nappa cu matlasare „Cognac”, ornamentele interioare complementare şi capitonajul plafonului. Sistemul de divertisment al pasagerilor din spate este echipat cu ecrane tactile HD. Cu opţiunea Executive Lounge, pasagerii din spate se bucură de confort maxim datorită scaunelor luxoase cu funcţii de masaj reglabile. Ocupanţii care stau în spatele pasagerului din faţă au o vedere panoramică neobstrucţionată, iar suportul pentru picioare este ataşat de scaunul pasagerului din faţă.
Datorită cartelei SIM integrate, BMW Personal Assistant are acces mobil nelimitat la aplicaţii şi servicii, cum ar fi actualizări de software de la distanţă. BMW Connected reprezintă conexiunea perfectă între smartphone şi automobil. Parcarea semi-automatizată oferă conducătorului auto controlul automobilului fără a se afla în acesta: BMW Seria 7 se poate manevra singur în locuri de parcare şi garaje sub supravegherea conducătorului auto.
Odată cu actualizarea modelului din 2019, automobilul a primit o nouă grilă faţă, semnificativ mai mare, care, împreună cu farurile potrivite, subliniază lăţimea şi prezenţa sedanului de lux.
Perioada de producţie: 2015–today
Motoare: 2.0 – 6.6 litri (249 – 610 CP, 183 – 448 kW), 4, 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm
PRIMA GENERAȚIE BMW SERIA 7.
(BMW E23)
BMW Seria 7 s-a născut în 1977. Un model care întruchipează sportivitatea dinamică, progresul tehnic inovator şi luxul elegant la cel mai înalt nivel. Succesorul seriei BMW E3 are motoare cu 6 cilindri care arată rafinament şi performanţe incomparabile la fiecare treaptă de putere şi fac din automobil cel mai sportiv sedan din clasa high-end. Forma caroseriei se bazează pe un design al lui Paul Bracq şi se caracterizează prin secţiunile înclinate din faţă şi din spate, care, la fel ca liniile joase, subliniază sportivitatea sedanului de lux.
Funcţiile moderne, cum ar fi un sistem electronic de climatizare şi pilotul automat sunt disponibile încă din 1978, cu un sistem de frânare anti blocare (ABS) şi electronica digitală a motorului în 1979. În acelaşi an, toate motoarele sunt transformate în motoare cu injecţie pe benzină.
1980 marchează lansarea modelului de vârf: BMW 745i furnizează 252 CP (185 kW) pentru a atinge o viteză maximă de 227 km/h. Actualizarea modelului din 1982 are o parte din faţă modificată, şi mai aerodinamică, transmisie automată cu patru trepte şi un şasiu reproiectat. Peste nouă ani, peste 270.000 de automobile părăsesc fabrica, iar seria de mare succes continuă tradiţia BMW în modelele sedan moderne de lux.
Perioada de producţie: 1977–1986
Motoare: 2.5 – 3.4 litri (150 – 343 CP, 110 – 185 kW), 6 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm
A DOUA GENERAȚIE BMW SERIA 7.
(BMW E32)
Sub conducerea designului lui Claus Luthe, al doilea model BMW Seria 7 încorporează linii armonioase şi elemente de stil dinamice şi încrezătoare. Grila frontală, de exemplu, sau spatele impunător, ale căror stopuri în formă de L subliniază şi mai mult aspectul. BMW Seria 7 vine acum cu ABS ca dotare standard, împreună cu sistemul activ de menţinere a distanţei opţional şi geam dublu, care reduce semnificativ nivelul de zgomot şi asigură geamuri neaburite.
Din 1987, modelul sedan high-end este disponibil cu un motor V12 cilindri de 5,0 litri care furnizează 300 CP (220 kW). Motorul este primul de acest gen care este folosit în producţia de automobile germane din 1945. BMW Seria 7 este acum disponibil şi într-o versiune mai lungă pentru confort maxim pentru pasagerii de pe locurile din spate. Din 1989, noul High Line opţional duce luxul la un nou nivel cu echipamente precum un frigider la bord si un telefon auto.
Pentru prima dată într-un automobil de serie, farurile Xenon sunt disponibile ca opţiune începând din 1991. În 1992 este introdusă o actualizare majoră a modelului. Ulterior, două motoare cu 8 cilindri cu cilindree de trei şi patru litri completează gama de motoare. Până în 1994 sunt construite aproximativ 310.000 de automobile.
Perioada de producţie: 1986–1994
Motoare: 3.0 – 5.0 litri (184 – 300 CP, 135 – 220 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm
A TREIA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW E38)
Noua generaţie BMW Seria 7 soseşte în showroom-uri în 1994 şi se mândreşte cu o serie de inovaţii tehnice. Este primul automobil european cu sistem de navigaţie şi, din 1996, are în dotare standard airbag-uri laterale pentru conducătorul auto şi pasagerul din faţă. Airbag-urile frontale protejează pasagerii de pe scaunele din spate din 1997. Designul este mai lat şi mai sportiv, dar şi mai elegant..
Este primul model BMW Seria 7 disponibil cu motor diesel, cu un motor cu 6 cilindri care livrează 184 CP (135 kW), asistat de tehnologia common rail. Din 1996, un motor diesel cu 6 cilindri cu o cilindree de 2,5 litri şi 143 CP (105 kW) deserveşte gama mică de motoare diesel. Şi în 1999, modelul sedan high-end cu un motor diesel V8 şi o putere de 245 CP (180 kW) stabileşte un nou record: Automobilul este cel mai puternic model diesel de până acum.
BMW 750i/750iL este vârf de lance al performanţei: Cei doisprezece cilindri ai săi cu o cilindree de 5,4 litri generează 326 CP (240 kW). Actualizarea modelului din 1998 are faruri şi stopuri mai dinamice, precum şi praguri laterale reproiectate şi o grilă frontală puţin mai lată. Gama de motoare este reproiectată, iar ansamblurile devin mai eficiente şi, în acelaşi timp, mai puternice. Din 2000, BMW Seria 7 găzduieşte o nouă tehnologie: BMW 750hL este produs la scară mică şi foloseşte hidrogen. Pe lângă versiunea obişnuită cu ampatament lung, aproximativ 900 de automobile sunt fabricate sub numele L7 şi sunt cu 39 de centimetri mai lungi decât versiunea standard. Sunt produse în total 327.000 de automobile BMW Seria 7 (E38).
Perioada de producţie: 1994–2001
Motoare: 2.5 – 5.4 litri (143 – 326 CP, 105 – 240 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.984–5.374 mm/1.862 mm/1.425–1.435 mm
A PATRA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
BMW (E65, E66, E67 și E68)
Lansat la Salonul Auto Internaţional (SAI) din Germania din 2001, noul BMW Seria 7 (E65) este un automobil complet nou din toate punctele de vedere. Echipa lui Chris Bangle creează accente de design cu farurile complet reproiectate şi capacul portbagajului plat caracteristic. În interior, sistemul iDrive oferă conducătorului auto un mediu de operare fără precedent. Există mai puţine butoane de control. În schimb, aproximativ 700 de funcţii care acoperă sistemele extinse şi diverse ale automobilului pot fi accesate printr-un singur buton care poate fi rotit, apăsat şi mişcat în opt direcţii. Computerul de bord foloseşte informaţii de pe internet. O altă inovaţie este o premieră mondială: O transmisie automată cu şase trepte cu selector de viteze pe volan. Motorul vârf de gamă produce acum 445 CP (327 kW), pe care motorul cu 12 cilindri îi generează din cilindree de şase litri.
Din 2003, BMW Seria 7 cu faruri adaptive pentru viraj este disponibilă, iar o actualizare majoră a modelului este realizată în 2005. Din punct de vedere vizual, spatele este mai lat, grilele faţă sunt mai mari, iar farurile Bi-Xenon sunt acum echipamente standard. Au, de asemenea, un design mult mai dinamic. Sistemul iDrive este actualizat şi acum poate fi operat mai eficient. În toamna anului 2005, este adăugat un asistent pentru faza lungă, precum şi Night Vision, sistemul de asistenţă de noapte BMW care ajută la îmbunătăţirea siguranţei în întuneric.
Pe lângă sedan (E65), diferitele denumiri de model includ şi versiunea lungă cu un ampatament mai lung cu 14 centimetri (E66), o versiune de înaltă siguranţă (E67) şi versiunea alimentată cu hidrogen (E68).
Perioada de producţie: 2001–2008
Motoare: 3.0 – 6.0 litri (218 – 445 CP, 160 – 327 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm
A CINCEA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW F01/F02)
La lansarea sa la München, BMW Seria 7 (F01) defineşte un nou standard pentru dinamica superioară de condus, prezenţa remarcabilă şi confortul excepţional de călătorie. Designul elegant şi sportiv se reflectă în capota lungă, linia joasă a plafonului şi proporţiile dinamice. O bandă cromată se extinde pe toată lungimea spatelui care, împreună cu stopurile, accentuează lăţimea automobilului.
Interiorul se mândreşte cu materiale exclusive, excepţional lucrate şi cu o multitudine de sisteme moderne de asistenţă: De la pilotul automat şi sistemul de asistenţă la menţinerea benzii de circulaţie până la head-up display. O siguranţă suplimentară este oferită de camerele care arată vederea din spate şi pot oferi, de asemenea, o vedere de ansamblu. Această opţiune generează o imagine de sus a automobilului, garantând cea mai bună vedere de ansamblu posibilă.
Motoarele diesel şi pe benzină oferă performanţe sportive, inclusiv motoarele turbo cu încărcare dublă şi BMW 760i, al cărui motor cu cilindri V12 furnizează 544 CP (400 kW). Şi pentru prima dată, o propulsie hibridă este disponibilă la BMW Seria 7. Tracţiunea integrală opţională, stabilizarea adaptivă a ruliului Adaptive Roll Stabilization şi controlul electronic al amortizorului (EDC), toate contribuie la dinamica de condus tipică BMW – pentru o conducere sigură şi precisă.
Actualizarea modelului din 2012 aduce un nou afişaj central cu imagini 3D, sisteme de asistenţă reproiectate, inclusiv asistentul pentru faza lungă LED şi motoare reproiectate, mai eficiente. .
Perioada de producţie: 2008–2015
Motoare: 3.0 – 6.0 litri (245 – 544 CP, 180 – 400 kW), 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm
A ŞASEA GENERAŢIE BMW SERIA 7.
(BMW G11/G12)
Fabricat din 2015, BMW Seria 7 (G11) combină dinamica superioară şi precizia cu o prezenţă excepţională şi un lux exclusiv. Acest lucru este evident în finisajele bogate şi strălucitoare de vopsea şi în designul remarcabil al părţii din spate. Farurile LED plate sunt conectate printr-o bandă îngustă de lumină şi proiectează un aspect sigur, susţinut de ţevile de eşapament cu contururile lor trapezoidale şi poziţionarea lată. Caroseria este formată dintr-un compozit din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), oţel şi aluminiu, economisind greutate în mod considerabil. Un plafon panoramic este disponibil în versiunea cu ampatament lung (G12), care asigură ventilaţie cu funcţia sa de glisare şi ridicare. Ca un Sky Lounge, acesta prezintă, de asemenea, grafică colorată, care se armonizează perfect cu accentele luminoase de pe stâlpul B. Şi la apropiere, BMW Seria 7 întâmpină conducătorul auto cu un spectacol de lumini „Bun venit şi La revedere”.
Materialele exclusive, extrem de atent lucrate, exprimă preferinţele tale personale – de exemplu tapiţeria din piele Nappa cu matlasare „Cognac”, ornamentele interioare complementare şi capitonajul plafonului. Sistemul de divertisment al pasagerilor din spate este echipat cu ecrane tactile HD. Cu opţiunea Executive Lounge, pasagerii din spate se bucură de confort maxim datorită scaunelor luxoase cu funcţii de masaj reglabile. Ocupanţii care stau în spatele pasagerului din faţă au o vedere panoramică neobstrucţionată, iar suportul pentru picioare este ataşat de scaunul pasagerului din faţă.
Datorită cartelei SIM integrate, BMW Personal Assistant are acces mobil nelimitat la aplicaţii şi servicii, cum ar fi actualizări de software de la distanţă. BMW Connected reprezintă conexiunea perfectă între smartphone şi automobil. Parcarea semi-automatizată oferă conducătorului auto controlul automobilului fără a se afla în acesta: BMW Seria 7 se poate manevra singur în locuri de parcare şi garaje sub supravegherea conducătorului auto.
Odată cu actualizarea modelului din 2019, automobilul a primit o nouă grilă faţă, semnificativ mai mare, care, împreună cu farurile potrivite, subliniază lăţimea şi prezenţa sedanului de lux.
Perioada de producţie: 2015–today
Motoare: 2.0 – 6.6 litri (249 – 610 CP, 183 – 448 kW), 4, 6, 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW Seria 7 Sedan:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,0 – 6,8
Emisii medii de CO₂, în g/km: 22 – 178
Consum mixt de energie electrică în kWh/100 km: 19,7 – 21,9
Autonomie electrică în km: 83 – 85
BMW i7 Sedan:
Consum mixt de energie electrică în kWh/100 km: 18,4 – 19,6
Autonomie electrică în km: 591–625
Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 modificat. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele nou omologate începând cu data de 01.01.2021, specificaţiile oficiale există numai conform WLTP. Mai multe informaţii despre metodele de măsurare WLTP sunt disponibile la adresa www.bmw.de/wltp.