Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Un viitor mai sustenabil pentru Grupul BMW

VIITORUL ESTE ELECTRIC, DIGITAL ŞI CIRCULAR.

VIITORUL ESTE ELECTRIC, DIGITAL ŞI CIRCULAR.

Sustenabilitatea este unul dintre obiectivele principale ale Grupului BMW şi este ferm ancorată în strategia corporativă. În acelaşi timp, are o tradiţie îndelungată atunci când vine vorba de modul în care pot fi realizate progrese în domeniul gestionării sustenabile. Obiectivul declarat este o abordare cuprinzătoare, cu trei piloni care se extind de-a lungul întregului lanţ valoric: ecologic, social, economic, dar şi accent pe economia circulară. În cadrul acestei strategii, dezvoltarea de automobile electrice este un factor crucial - dar nu unicul: pentru Grupul BMW, sustenabilitatea se extinde de la lanţul de aprovizionare, prin dezvoltare şi producţie, până la sfârşitul fazei de utilizare a tuturor automobilelor.

Citeşte în continuare

OBIECTIVELE OBLIGAŢII.

  • 01 Grupul BMW s-a angajat să respecte Acordul de la Paris privind schimbările climatice şi obiectivul de 1,5 grade al Acordului de la Paris privind schimbările climatice.
  • 02 Grupul BMW a obţinut validarea ştiinţifică a tuturor obiectivelor pe termen scurt de reducere a emisiilor de CO₂ (iniţiativa Science-Based-Target, SBTi) şi, mai mult, a desemnat, încă în calitate de unic producător auto (începând cu februarie 2023), un obiectiv separat de reducere a emisiilor de CO₂ pentru lanţul de aprovizionare.
  • 03 În plus, Grupul BMW s-a angajat să atingă obiectivul de neutralitate climatică (SBTi „net zero”).

DESCOPERĂ ABORDAREA NOASTRĂ HOLISTICĂ ASUPRA SUSTENABILITĂŢII ŞI MODELUL i5.

NOASTRE CLARE.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Obiective 2025 Imagine din partea laterală a unui automobil BMW care staţionează

2025.

Noua clasă va stabili noi repere în materie de sustenabilitate.

Începerea producţiei la uzina BMW iFactory Debrecen, Ungaria:

  • nu sunt utilizate surse de energie fosilă pentru funcţionarea uzinei
  • extinderea continuă a economiei circulare a materialelor şi energiilor
  • modele integral electrice
Citeşte în continuare
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Obiective 2030 Bărbat îmbrăcat în haine argintii de protecţie termică

2030.

Reducerea cu 40% a emisiilor de CO₂ pe parcursul întregului ciclu de viaţă al unui automobil înseamnă:

  • 20% în cadrul lanţului de aprovizionare
  • 80% în producţie
  • 50% în faza de utilizare
  • În anul 2030, se intenţionează ca automobilele BMW şi MINI integral electrice să reprezinte cel puţin 50% din totalul livrărilor.
Citeşte în continuare
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Obiective 2050 Bărbat şi femeie în faţa unui automobil concept BMW

Pe termen lung

Obiectivul clar al Grupului BMW este să devină neutru din punct de vedere climatic, în conformitate cu SBTi. Pentru a face acest lucru, compania a definit obiective şi repere specifice pentru anul 2030.

Citeşte în continuare

SUSTENABILITATEA ESTE O PARTE PERMANENTĂ A STRATEGIEI GRUPULUI BMW.

ABORDAREA NOASTRĂ CUPRINZĂTOARE BAZATĂ PE TREI PILONI.

Obiectivul declarat al Grupului BMW este de a acoperi toate cele trei dimensiuni ale sustenabilităţii (ecologică, socială şi economică) pe întregul lanţ valoric. Astfel, aceşti trei piloni formează cadrul de acţiune şi contribuie împreună la atingerea obiectivelor stabilite. Pe lângă transparenţa obiectivelor şi a rezultatelor noastre, această abordare cuprinzătoare reprezintă baza fundamentală pentru o cooperare bazată pe încredere cu clienţii noştri B2B.
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală

Ecologic.

Grupul BMW se simte obligat să realizeze obiectivele Acordului climatic de la Paris şi să reducă emisiile de CO₂ pe întregul lanţ valoric, respectând în acelaşi timp toate îndrumările ecologice. Componentele esenţiale sunt protecţia mediului, gestionarea eficientă cu resursele disponibile şi continuarea dezvoltării economiei circulare ca element central crucial.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Social Angajaţi BMW în faţa clădirii cu baloane colorate în aer

Social.

Grupul BMW se consideră o întreprindere şi un angajator cu responsabilitate socială faţă de propriii angajaţi şi faţă de societate. Din acest motiv, acordă o mare importanţă sănătăţii, diversităţii şi oportunităţilor de dezvoltare pentru forţa sa de muncă. În calitate de jucător global, Grupul BMW este la fel de conştient de responsabilitatea sa faţă de societate.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Economic Imagine din interior Producţie BMW şi depozit

Economic.

Grupul BMW este conştient de importanţa sa economică şi îşi organizează guvernanţa corporativă în conformitate cu principii responsabile orientate spre creşterea valorii afacerii pe o bază sustenabilă. Respectarea îndrumărilor este extrem de importantă. Le considerăm piatra de temelie a succesului pe termen lung şi sunt consfinţite în cultura noastră corporativă. Prin această abordare, ne propunem să evităm de la bun început prejudiciile financiare şi pierderea încrederii în noi. Pe cale de consecinţă, gestionarea riscurilor posibile nu pierde niciodată din vedere viitorul şi consecinţele pentru compania noastră.

RAPORTUL GRUPULUI BMW.

RAPORT INTEGRAT PRIVIND STAREA DE FAPT ACTUALĂ.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Raportul Grupului BMW infografic albastru cu automobil concept BMW

Grupul BMW consideră că responsabilitatea sa constă în cuantificarea şi transparenţa rapoartelor sale.
 

  • Începând cu anul 2020, combinăm raportul nostru anual cu raportul nostru privind sustenabilitatea pentru a realiza un singur raport de grup integrat.
  • În 2022, Grupul BMW a primit premiul pentru Câştigarea Încrederii Publice pentru cea mai bună raportare în materie de sustenabilitate în rândul companiilor DAX 40.
  • Acest raport combinat oferă o imagine de ansamblu precisă a obiectivelor noastre în domeniul sustenabilităţii şi prezintă şi obiectivele anuale atinse.

RATINGURILE DE SUSTENABILITATE ALE BMW.

GRUPUL BMW LA ORGANIZAŢII PRECUM ECOVADIS.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Logo EcoVadis

Grupul BMW consideră că evaluările externe reprezintă o modalitate foarte importantă de a furniza evaluări obiective partenerilor şi clienţilor. Astfel, ca o chestiune de principiu, cerem mereu ca solicitările de declaraţii externe să fie direcţionate către comunicatele de presă ale Grupului BMW şi către managerii de conturi cheie din cadrul Grupului BMW, pentru a obţine o imagine concludentă asupra unor subiecte sau probleme specifice.

SERVICII.

Grupul BMW dispune de o gamă largă de instrumente şi servicii pentru a sprijini clienţii B2B în atingerea obiectivelor de sustenabilitate, astfel încât aceştia să îşi poată organiza automobilul într-un mod şi mai eficient şi sustenabil. Tool Fleet Data reprezintă un exemplu pentru acest lucru: Acest instrument oferă un număr mare de servicii şi furnizează diverse date despre automobile pentru proprietarii unei flote de automobile BMW sau MINI. Datele referitoare la flotă sunt oferite în cinci module şi acoperă mai mult de zece tipuri de aplicaţii relevante pentru gestionarea flotei. Acestea variază de la gestionarea kilometrajului şi a contractelor până la starea automobilului şi furnizarea de poziţii GPS. Serviciile de reparaţii, întreţinerea şi consumul sunt incluse. Începând cu anul 2023, în ofertă vor fi incluse şi trei noi game de servicii privind sustenabilitatea. Datele pot fi accesate fie direct de pe site, fie în mod flexibil prin intermediul unei interfeţe (API).

Citeşte în continuare

DATE PRIVIND FLOTA - NOILE SERVICII PRIVIND SUSTENABILITATEA.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Date privind flota Un automobil BMW se deplasează pe şosea cu un munte pe fundal
  • Evaluarea şi transparenţa cifrelor privind emisiile de CO₂ în evaluarea proporţiei de deplasare fără emisii pentru PHEV-uri - analiză potenţială şi recomandare pentru electrificarea parcului auto.

SOLUŢII DE ÎNCĂRCARE BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală BMW Charging Automobil BMW la o staţie de încărcare cu o femeie în prim-plan

Încărcare convenabilă la câteva sute de mii de puncte de încărcare publice din Europa, cu electricitate din energie 100% verde. Oferim şi soluţii individuale pentru încărcarea la domiciliu şi la locul de muncă.

REPERE ÎN DOMENIUL SUSTENABILITĂŢII.

SUSTENABILITATEA ARE O TRADIŢIE ÎNDELUNGATĂ ÎN CADRUL GRUPULUI BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală BMW 1602

1972.

La Jocurile Olimpice de la München, BMW 1602 Elektro este prezentat publicului drept primul automobil BMW cu propulsie electrică.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Reper 1973 Natură verde cu sediul central BMW în fundal

1973.

Grupul BMW este primul producător auto din lume care îşi numeşte propriul ofiţer de mediu.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Reper 2000 Imagine în prim plan cu o mână cu un lăstar verde în fundal

2000.

Sustenabilitatea devine un principiu fundamental în strategia corporativă a Grupului BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Calitate de membru Logo Pactul Global al ONU

Din 2001.

Calitatea de membru al Grupului BMW în cadrul Pactului Global al ONU. Este publicat primul Raport BMW privind sustenabilitatea.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală BMW EfficientDynamics orizont cu soare

2007.

Dezvoltările tehnologice ale BMW EfficientDynamics privind reducerea consumului de combustibil arată calea spre viitor.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Reper 2009 Automobil BMW staţionând în natură

2009.

Sustenabilitatea devine un obiectiv corporativ permanent pentru Grupul BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Reper 2011 Componente argintii în depozit

2011.

Sustenabilitatea este o parte integrantă a procesului de înzestrare şi un criteriu esenţial de achiziţie.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Obiective de sustenabilitate 2012 Imagine de sus cu o unitate de producţie

2012.

Definirea a zece obiective de sustenabilitate care trebuie atinse până în 2022.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Imagine din partea frontală cu un BMW i3 staţionând

2013.

BMW i3 este prezentat publicului ca un pionier în domeniul electromobilităţii.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Din 2014 Logo EcoVadis

Din 2014.

Evaluarea Grupului BMW prin intermediul platformei EcoVadis.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Reducere emisii CO2

2020.

Specificarea unor obiective ambiţioase de reducere a emisiilor de CO₂ pe întregul lanţ valoric.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Concentrare pe sustenabilitate

Din 2020.

Sustenabilitatea se află în centrul orientării strategice a Grupului BMW.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Prezentare generală Imagine cu trei sferturi din partea frontală a unui BMW i Vision Circular staţionând

2021.

BMW i Vision Circular ca pionier al economiei circulare. Primul raport integrat este publicat pentru anul 2020.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

  • Cum este consfinţită sustenabilitatea în cadrul Grupului BMW?
  • Cum se diferenţiază Grupul BMW de concurenţii săi în ceea ce priveşte sustenabilitatea?
  • Este Grupul BMW membru al EcoVadis? Cum se situează la nivel de industrie internaţională?