Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
SERVICII INTEGRATE DE SERVICE BMW.
Service BMW.
Calitate, eficienţă şi inovaţie - trei avantaje majore oferite de centrul de service BMW, atât în prezent, cât şi în viitor. Încă dinainte ca un nou model BMW să intre în faza de producţie, inginerii noştri dezvoltă pentru acesta servicii şi concepte inovatoare. Scopul nostru este de a oferi service de cea mai bună calitate pentru automobilul tău BMW, alături de o experienţă de condus fără compromis.
TEHNOLOGIE BMW.
Conceptul de service începe din automobil: poţi verifica oricând situaţia de service - pe baza lucrărilor necesare - direct din automobilul tău. Conexiunea dintre sistemele de bord şi partenerul tău de service BMW optimizează procesul de service. Acest lucru facilitează programările prealabile pentru service şi evită costuri suplimentare pentru lucrări inutile.
PARTENERI DE SERVICE BMW.
Suntem mereu la dispoziţia ta: datorită reţelei noastre globale, există întotdeauna un partener de service BMW aproape de tine. Oricare ar fi destinaţia ta, conectivitatea cu centrul de service BMW şi transferul continuu de informaţii asigură servicii optime. Partenerul tău de service BMW îţi oferă siguranţă maximă: ai garanţia calităţii unor servicii excelente de întreţinere, reparaţii şi sfaturi, toate asigurate de personal calificat, alături de dispozitive computerizate de informaţii şi echipamente de diagnoză.
DIAGNOZĂ LA BORD.
Tehnologie avansată: sistemul de diagnoză din echiparea standard a automobilului identifică şi avertizează conducătorul auto asupra posibilelor defecţiuni survenite în sistemul electric sau electronic al automobilului. Pe baza acestei diagnoze, sistemul computerizat stabileşte defecţiunile rapid şi precis. În plus, conexiunea directă cu partenerul tău de service BMW asigură în permanenţă respectarea celor mai înalte standarde în materie de service.
MEREU CU UN PAS ÎNAINTE - CU SERVICIUL CONDITION BASED SERVICE.
În anul 1982, BMW devenea primul producător de automobile care elimina intervalele rigide de service şi care adopta un concept de service pe baza cerinţelor automobilului. În funcţie de model, în prezent nivelul de uzură a pieselor de schimb şi nivelul fluidelor este determinat cu senzori şi algoritme, sau prin intermediul anumitor parametri precum numărul de kilometri parcurşi sau stil personal de condus.
Atunci când porneşti motorul, sunt afişate informaţii precum starea automobilului şi următorul interval de service - cu avantajul că vei fi notificat(ă) cu privire la următoarea programare la service doar în momentul în care acest lucru este cu adevărat necesar.
BMW KEY READER.
Un sistem inovator, rapid şi sigur: în cazul modelelor BMW fabricate după anul 2000, informaţii importante cu privire la automobilul tău, precum seria de şasiu, numărul de kilometri parcurşi sau necesitatea iminentă de service sunt stocate în cheia automobilului. Partenerul tău de service BMW poate accesa aceste informaţii cu ajutorul cititorului de informaţii stocate în cheie, atunci când automobilul este supus lucrărilor de service. Acest lucru reduce ambiguitatea sau lipsa comunicării informaţiilor relevante, iar tu ai la dispoziţie mai mult timp pentru a discuta diverse aspecte cu consultantul de service BMW.