Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
CELE MAI RECENTE MODELE BMW SERIA 8.
PREZENTARE GENERALĂ A MODELELOR BMW SERIA 8.
La sfârşitul anilor 80, succesorul BMW Seria 6 (E24) i-a luat pe experţi prin surprindere. Acum modelul coupé este numit BMW Seria 8. Este semnificativ mai mare, are o formă complet nouă a caroseriei şi se mândreşte cu cea mai recentă tehnologie. BMW Seria 8 coupé combină progresele tehnice cu dinamica maximă de condus şi performanţa, cu exclusivitatea unui automobil de lux de ultimă generaţie.
Aproape 20 de ani mai târziu, generaţia actuală se bazează pe acelaşi principiu. Un design complet revizuit, cu un stil revoluţionar, întâlneşte cea mai recentă evoluţie în inginerie – inclusiv cel mai puternic motor dintr-un automobil BMW de serie. Această dinamică precisă, de neegalat, poate fi văzută în conducere, control şi performanţă. Estetica, confortul şi puterea sunt pe deplin demonstrate în trei forme de caroserie – Coupé, Cabriolet şi Gran Coupé.
5 CARACTERISTICI ALE BMW SERIA 8.
- 01 Dinamică de condus fără compromisuri
- 02 Design care combină stilul şi perfecţiunea
- 03 Materiale exclusive, finisaje excepţionale de vopsea: Fiecare BMW Seria 8 este unic
- 04 Ediţii de automobile convingătoare: BMW Seria 8 Coupé, Seria 8 Cabriolet sau Seria 8 Gran Coupé
- 05 Luxul progresului: Întotdeauna în fruntea sistemelor de siguranţă şi asistenţă
O SCURTĂ ISTORIE A BMW SERIA 8.
Descoperă istoria modelelor BMW Seria 8 şi întâlneşte cele mai recente modele coupé – împreună cu originile acestor automobile sport de lux, elegante şi puternice.
O SCURTĂ ISTORIE A BMW SERIA 8.
Descoperă istoria modelelor BMW Seria 8 şi întâlneşte cele mai recente modele coupé – împreună cu originile acestor automobile sport de lux, elegante şi puternice.
PRIMA GENERAŢIE DE BMW SERIA 8.
(E31)
La lansarea sa la Salonul Auto Internaţional (SAI) din Germania din 1989, succesorul efective al BMW Seria 6 (E24) este atât de bine primit încât 5.000 de automobile au fost pre comandate înainte ca primul BMW 850i să fi fost livrat. Caroseria în formă de pană cu capota lungă şi spatele abrupt este proiectată de Klaus Kapitza. Partea sa plată din faţă aminteşte de BMW M1. Liniile fluide, excepţional de elegante promit o performanţă care este uşor de livrat de motorul cu 12 cilindri în V, cu o cilindree de cinci litri şi o putere de 300 CP (220 kW).
De asemenea, numeroasele sale inovaţii tehnice fac din acest automobil cel mai modern automobil construit de BMW la sfârşitul anilor 80. Actualizările includ puntea spate autodirecţionată opţională şi noi sisteme de asistenţă, cum ar fi sistemul de stabilitate DSC, servodirecţia la viteză variabilă şi controlul electronic al amortizorului (EDC) disponibile pe BMW 850i. Seria 8 este primul BMW care are o valoare Cd mai mică de 0,3 şi un sistem multiplex pentru conectarea în reţea a diferitelor sisteme de control.
1992 aduce lansarea unei versiuni şi mai puternice – 850Csi – care generează o putere de 280 CP (380 kW) cu o cilindree de 5,6 litri. Un an mai târziu, un motor de 4,0 litri cu 8 cilindri cu o putere de 286 CP (210 kW) completează gama de motoare. O altă versiune a motorului cu 12 cilindri, BMW 850Ci, este disponibilă în 1994 şi produce 326 CP (240 kW) cu o cilindree de 5,4 litri. BMW 840 este disponibil şi într-o versiune Ci în 1995. BMW Seria 8 combină cele mai bune tehnologii, aerodinamică şi design. Eleganţa avangardistă şi luxul exclusiv se unesc cu performanţe remarcabile – caracteristici care sunt readuse la viaţă de BMW Seria 8 2018 (G14, G15, G16). Până la sfârşitul producţiei în 1999, peste 30.000 de unităţi ale modelului coupé de lux au ieşit de pe linia de asamblare.
Perioada de producţie: 1989–1999
Motoare: 4.0 – 5.6 litri (218 – 380 CP, 160 – 280 kW), 8 şi 12 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.780 mm/1.885 mm/1.340 mm.
A DOUA GENERAŢIE DE BMW SERIA 8.
(G15)
Succesorul BMW Seria 6 (F13) este combinaţia ideală dintre cea mai înaltă calitate şi performanţă maximă. Designul unic arată deja ambiţia modelului coupé sport de lux. Farurile plate cu iluminare laser opţională subliniază silueta plată, joasă şi reprezintă o nouă formă estetică. Liniile clar desenate, zonele puternice ale pragurilor şi linia plafonului plat combină caracterul unui automobil sport cu aspiraţia clasei de lux BMW.
Interiorul încântă prin stilul său progresiv, în care totul se îndreaptă într-o singură direcţie: înainte. Materialele luxoase din interior, cum ar fi ornamentele interioare din lemn de calitate superioară şi accesoriile individuale din piele BMW, ţin promisiunea unei senzaţii extraordinare. Iar multitudinea de finisaje unice de vopsea înseamnă că exprimă perfect preferinţele individuale.
Habitaclul digital al automobilului sport asigură un control de încredere asupra puterii automobilului, iar BMW Seria 8 dispune întotdeauna de tehnologii inovatoare, cum ar fi cele mai noi sisteme de siguranţă şi asistenţă.
Dinamica de condus fără compromisuri este preluată direct din sportul cu motor, la fel ca şi sistemul de tracţiune integrală xDrive, diferenţialul M sport şi stabilizarea electromecanică de rulare. Împreună cu sistemele caracteristice de propulsie extrem de eficiente şi puternice, BMW Seria 8 Coupé oferă putere maximă – până la 530 CP (390 kW) în M850i xDrive Coupé – de la un motor dublu turbo cu 8 cilindri.
Perioada de producţie: 2018-prezent
Motoare: 3,0 – 4,4 litri (530 – 333 CP, 390 – 245 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.851 mm/1.902 mm/1.346 mm
(G14)
Disponibil din 2019, BMW Seria 8 Cabriolet oferă o experienţă unică în aer liber. Partea superioară din material textil se pliază înapoi ca un coupé şi durează mai puţin de 15 secunde pentru a se deschide, în timp ce un deflector de vânt asigură plăcerea de a conduce netulburat. Datorită motorului puternic, BMW M850i xDrive Cabriolet accelerează de pe loc până la 100 km/h în doar 4,1 secunde. Şasiul reglat cu precizie, cu o axă spate activă cu autodirecţie, facilitează virajele dinamice. Designul încrezător al automobilului vorbeşte de la sine şi promite o sportivitate uluitoare, senzuală, cu silueta sa elegantă şi partea din spate puternică.
Interiorul, o simbioză perfectă între lux şi performanţă, este realizat din materiale rafinate, cum ar fi tapiţeria opţională din piele „Merino” cu matlasare contrastantă. Un alt detaliu important este aplicaţia opţională din sticlă „Crafted Clarity”. Elementele din sticlă realizate manual de pe maneta pentru schimbarea vitezelor, controlerul iDrive şi butonul start/stop îmbunătăţesc aspectul şi senzaţia interiorului.
BMW Seria 8 Cabriolet este întotdeauna o experienţă exclusivă şi de neegalat. Vine fie ca un BMW M850i xDrive Cabriolet cu un motor BMW M TwinPower Turbo cu 8 cilindri, fie ca opţiune de motor cu 6 cilindri.
Perioada de producţie: 2019–today
Motoare: 3,0 – 4,4 litri (530 – 333 CP, 390 – 245 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.851 mm/1.902 mm/1.345 mm
(G16)
Disponibil de asemenea din 2019, BMW Seria 8 Gran Coupé cu patru uşi combină luxul extravagant şi performanţa senzaţională de condus ale modelelor coupé BMW Seria 8 cu un spaţiu impresionant. Ampatamentul lung şi linia plafonului uşor ridicată oferă spaţiu generos pentru cap şi picioare. Plafonul panoramic din sticlă permite să pătrundă multă lumină în automobil şi, dacă este necesar, aer proaspăt cu funcţia de glisare şi ridicare. În plus, creează o vedere neobstrucţionată de la geamul din faţă spre lunetă.
În interior, finisajul de primă clasă şi pielea de înaltă calitate – care poate fi cusută manual la cerere – încântă simţurile. Interiorul poate fi personalizat până la cel mai mic detaliu, cum ar fi BMW Live Cockpit Professional, care dispune de un afişaj de instrumente de înaltă rezoluţie, control display din consola centrală şi BMW Head-Up Display. Acestea pot fi operate prin atingere sau prin intermediul controlerului iDrive, precum şi cu comenzi gestuale sau vocale.
Din exterior, modelul coupé sport de lux revoluţionează stilul din clasa sa, cu o parte din faţă sportivă, o siluetă fluidă şi o parte din spate remarcabilă. Secţiunile laterale elegante evidenţiază finisajele extraordinare de vopsea, care au efecte speciale de strălucire şi sclipire.
Motoarele puternice pe benzină twin turbo şi un motor diesel common-rail cu turbo dublu oferă BMW Seria 8 Gran Coupé o agilitate unică şi o dinamică de condus care plasează automobilul în fruntea clasei sale. Acestea sunt accentuate de centrul de greutate jos şi de rigiditatea ridicată a caroseriei.
BMW Seria 8 Gran Coupé garantează o călătorie supremă în oraş, pe autostradă şi de-a lungul drumurilor de ţară întortocheate. Şi este partenerul ideal pentru călătorii pe distanţe lungi.
Perioada de producţie: 2019–today
Motoare: 3,0 – 4,4 litri (530 – 333 CP, 390 – 245 kW), 6 şi 8 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 5.082 mm/1.932 mm/1.407 mm
Consum de combustibil şi emisii de CO₂.
BMW Seria 8 Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,5–10,8
Emisii medii de CO₂, în g/km: 170 – 245BMW M8 Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,0–11,4
Emisii medii de CO₂, în g/km: 251–260BMW Seria 8 Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,7 – 11,0
Emisii medii de CO₂, în g/km: 175 – 249BMW M8 Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,2–11,6
Emisii medii de CO₂, în g/km: 255–264BMW Seria 8 Gran Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,7 – 11,0
Emisii medii de CO₂, în g/km: 174 – 251BMW M8 Gran Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,2–11,6
Emisii medii de CO₂, în g/km: 256–265Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO₂, consumul de electricitate şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 modificat. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele nou omologate începând cu data de 01.01.2021, specificaţiile oficiale există numai conform WLTP. Mai multe informaţii despre metodele de măsurare WLTP sunt disponibile la adresa www.bmw.de/wltp.