Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
THE iX
BMW iX: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE.
MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE BMW iX.
- BMW iX xDrive40
- BMW iX xDrive50
No search result found. Please try another input
Masa la gol (UE), în kg | 2.440 |
---|---|
Masa maximă admisă, în kg | 3,010 |
Sarcina admisă, în kg | 645 |
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg | 1,450/1,690 |
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri | 500 |
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri | 1,750 |
Putere maximă motor electric în kW (CP), la 1/min. | 240 (326) |
---|---|
Cuplu maxim motor electric, în Nm | 630 |
Viteza maximă cu propulsie electrică, în km/h | 200 |
---|---|
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. | 6.1 |
Autonomia maximă totală, în km | 327-425 |
---|---|
Capacitate maximă baterie litiu-ion, în kWh | 76.6 |
Timp de încărcare DC în minute, de ex. la stația de încărcare rapidă DC (putere de încărcare BMW iX xDrive40:150 kW; putere de încărcare BMW iX xDrive50: până la 200 kW; 10% - 80%) | 31 min |
Durată de încărcare c.a. în ore, de ex. cu Flexible Fast Charger / Wallbox (putere de încărcare 11 kW, 0% - 100%) | 7,25 h |
Consum de energie, în kWh/100 km | 22.5-19.4 |
---|---|
Consum mixt, în l/100 km | 0 |
Emisii medii de CO₂, în g/km | 0 |
Dimensiuni anvelope faţă | 235/60 R20 108 H XL |
---|---|
Dimensiuni anvelope spate | 235/60 R20 108 H XL |
Dimensiuni şi material jante faţă | 8.5 J x 20'', din aliaj uşor |
Dimensiuni şi material jante spate | 8.5 J x 20'', din aliaj uşor |
Masa la gol (UE), în kg | 2,585 |
---|---|
Masa maximă admisă, în kg | 3,145 |
Sarcina admisă, în kg | 635 |
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg | 1,530/1,780 |
Capacitate minimă portbagaj (cu scaunele în poziţie verticală/ cu top-ul deschis), în litri | 500 |
Capacitate maximă portbagaj (cu scaunele pliate/ cu top-ul închis), în litri | 1,750 |
Putere maximă motor electric în kW (CP), la 1/min. | 385 (523) |
---|---|
Cuplu maxim motor electric, în Nm | 765 |
Viteza maximă cu propulsie electrică, în km/h | 200 |
---|---|
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. | 4.6 |
Autonomia maximă totală, în km | 549-630 |
---|---|
Capacitate maximă baterie litiu-ion, în kWh | 111.5 |
Timp de încărcare DC în minute, de ex. la stația de încărcare rapidă DC (putere de încărcare BMW iX xDrive40:150 kW; putere de încărcare BMW iX xDrive50: până la 200 kW; 10% - 80%) | 35 min |
Durată de încărcare c.a. în ore, de ex. cu Flexible Fast Charger / Wallbox (putere de încărcare 11 kW, 0% - 100%) | 10.75 h |
Consum de energie, în kWh/100 km | 23.0-19.8 |
---|---|
Consum mixt, în l/100 km | 0 |
Emisii medii de CO₂, în g/km | 0 |
Dimensiuni anvelope faţă | 235/60 R20 108 H XL |
---|---|
Dimensiuni anvelope spate | 235/60 R20 108 H XL |
Dimensiuni şi material jante faţă | 8.5 J x 20'', din aliaj uşor |
Dimensiuni şi material jante spate | 8.5 J x 20'', din aliaj uşor |
Consum de energie şi emisii de CO₂.
Disclaimer reference invalid
Consum de energie şi emisii de CO₂.
BMW iX xDrive40:
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 22.5-19.4
Emisii medii de CO2, în g/km: -
BMW iX xDrive50:
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 23.0-19.8
Emisii medii de CO2, în g/km: -
Cifrele pentru performanţe, consum şi emisii de CO2 sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard.
[1] Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO2, consumul de energie electrică şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă versiunea în vigoare a Regulamentului (UE) 715/2007. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale (disponibile în acest caz pe piaţa din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022.
Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp
Pentru mai multe informaţii despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 în funcţie de model ale noilor automobile pentru pasageri consultă „Ghidul consumului de combustibil, emisiilor de CO2 şi al consumului de electricitate ale noilor automobile pentru pasageri”, disponibil gratuit la toate punctele de vânzare, la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany, şi la https://www.dat.de/co2/.
[2] Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare.
[3] Performanţele de încărcare depind de starea încărcării, temperatura ambientală, profilul individual de condus şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Timpii de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi pot diferi în funcţie de comportamentul de utilizare.
[4] Greutatea fără sarcină (UE) se referă la un automobil cu echipare standard şi nu include echipamente opţionale. Greutate fără sarcină include un rezervor plin 90% şi un conducător auto cu greutatea de 75 kg. Echipamentele opţionale pot afecta greutatea automobilului selectat, sarcina utilă şi viteza maximă dacă echipamentul selectat are un impact asupra aerodinamicii automobilului.
[5] Cifrele sunt provizorii; cifrele lipsă nu erau disponibile la data publicării.
Consum de energie şi emisii de CO₂.
BMW iX xDrive40:
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 22.5-19.4
Emisii medii de CO2, în g/km: -BMW iX xDrive50:
Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 23.0-19.8
Emisii medii de CO2, în g/km: -Cifrele pentru performanţe, consum şi emisii de CO2 sunt valabile pentru automobilele cu transmisie standard.
[1] Datele oficiale cu privire la consumul de combustibil, emisiile de CO2, consumul de energie electrică şi autonomia electrică au fost stabilite în conformitate cu procedura de măsurare prescrisă şi respectă versiunea în vigoare a Regulamentului (UE) 715/2007. Pentru autonomie, datele determinate conform WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale (disponibile în acest caz pe piaţa din Germania). Pentru automobilele care au fost nou aprobate ca tip începând cu 1 ianuarie 2021, există doar datele oficiale conform WLTP. În plus, valorile NEDC sunt şterse din certificatele de conformitate începând cu 1 ianuarie 2023 conform Regulamentului UE 195/2022.
Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.com/wltp
Pentru mai multe informaţii despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 în funcţie de model ale noilor automobile pentru pasageri consultă „Ghidul consumului de combustibil, emisiilor de CO2 şi al consumului de electricitate ale noilor automobile pentru pasageri”, disponibil gratuit la toate punctele de vânzare, la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany, şi la https://www.dat.de/co2/.
[2] Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare.
[3] Performanţele de încărcare depind de starea încărcării, temperatura ambientală, profilul individual de condus şi de utilizarea consumatorilor auxiliari. Intervalele de autonomie prezentate au la bază condiţiile optime WLTP. Timpii de încărcare se aplică pentru o temperatură ambientală de 23 de grade Celsius după o călătorie şi pot diferi în funcţie de comportamentul de utilizare.
[4] Greutatea fără sarcină (UE) se referă la un automobil cu echipare standard şi nu include echipamente opţionale. Greutate fără sarcină include un rezervor plin 90% şi un conducător auto cu greutatea de 75 kg. Echipamentele opţionale pot afecta greutatea automobilului selectat, sarcina utilă şi viteza maximă dacă echipamentul selectat are un impact asupra aerodinamicii automobilului.
[5] Cifrele sunt provizorii; cifrele lipsă nu erau disponibile la data publicării.