Date tehnice pentru BMW M5 Sedan.
Tip motorizare | Benzină - Plug-in-hybrid |
---|---|
Putere în CP (kW) | 535 (727) 3 |
Cuplu în Nm | 1.000 3 |
Transmisie | 8 viteze, automată |
Tren de rulare | Tracţiune integrală |
Cilindri | 8 |
---|---|
Cilindree în cm3 | 4.395 |
Putere nominală în CP (kW)/1/min | 430 (585) / 5.600 - 6.500 |
Cuplu nominal în Nm/1/min | 750 / 1.800 - 5.400 |
Putere (nominală)/30 de minute în CP (kW) | 145 (197) |
---|---|
Cuplu (nominal) în Nm | 280 |
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. | 3,5 |
---|---|
Viteză maximă, în km/h | 250 |
Viteză maximă electrică, în km/h | 140 |
Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km 6 | 1,7–1,6 |
---|---|
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km 6 | 39–37 |
Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km 6 | 25,5–25 |
Autonomie electrică (WLTP) în km 7 | 67–69 |
Zgomot de rulare în dB(A) | 70 |
Nivel de zgomot la staţionare în dB(A)/1 min | 87 / 3.750 |
Capacitate baterie în kWh | 18,6 |
---|---|
Maximum charging power AC in kW | 7,4 |
Durata de încărcare c.a. 0–100% în ore | 3:15 |
5.096 mm | |
1.970 mm | |
1.510 mm | |
Lungime în mm | 5.096 |
---|---|
Lăţime în mm | 1.970 |
Înălţime în mm | 1.510 |
Lăţime inclusiv oglinzi (conducător auto/partea pasagerului) în mm | 2.156 (1.081 / 1.075) |
Distanţa între axe în mm | 3.006 |
Greutate propriei automobil în kg 9 | 2.510 |
Masă brută permisă în kg | 2.940 |
Sarcină utilă în kg | 505 |
Livrare opţională cu suport pentru sarcină remorcă, cu sistem de frânare, până la 12%/descărcare bară de remorcare în kg 10 | 2.000 / 100 |
Capacitate portbagaj în l | 466 |
Capacitate combustibil în l | 60 |
Consum de combustibil și emisii de CO2.
BMW M5 Sedan[1][2][3]: Consum de combustibil, cumulat (WLTP) în l/100 km: 1,7–1,6; emisii CO2, cumulat WLTP in g/km: 39–37; Consum de energie, cumulat WLTP în kWh/100 km: 25,5–25; autonomie electrică, WLTP în km: 67–69
[1] Autonomia depinde de diverşi factori, în special: stilul individual de a conduce, caracteristicile rutei, temperatura exterioară, încălzire/sistemul de climatizare, sistemul de precondiţionare.
[2] Pentru hibrid plug-in: Cumulat ponderat (EC AC Încărcare ponderată)
[3] Cifrele sunt provizorii; cifrele lipsă nu erau disponibile la data publicării.
[4] Compus din motor cu combustie (valoare nominală specificată) şi motor electric (până la valoarea nominală specificată). Valorile motorului electric depind de starea de încărcare a bateriei.
[5] Pentru hibrid plug-in: Valorile motorului electric depind de starea de încărcare a bateriei.
[6] Pentru hibrid plug-in: La temperaturi sub limita de îngheţ, sistemul de acţionare complet electric este disponibil numai după câţiva kilometri de deplasare, după ce bateria s-a încălzit la temperatura de funcţionare.