Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
MOMENTUL TĂU
La BMW punem o idee mai presus de orice: aceea de a avea curaj; este o trăsătură pe care o avem în sânge şi care este prezentă în tot ceea ce facem. Un curaj independent, unic, ce oferă perspective noi; este ideea de a pune orice sub semnul întrebării şi de a nu accepta niciodată refuzul. Este curajul de a continua cu perseverenţă şi de a ne reinventa în mod constant; este motivul pentru care suntem vizionari în domeniu, pentru a atinge cel mai înalt nivel de excelenţă. Şi îi ajutăm pe avangardiştii culturii noastre să înfrunte viitorul. În calitate de producător de automobile premium, creăm momente de inspiraţie unice, pentru că aşa se naşte o nouă viziune asupra luxului.
La BMW punem o idee mai presus de orice: aceea de a avea curaj; este o trăsătură pe care o avem în sânge şi care este prezentă în tot ceea ce facem. Un curaj independent, unic, ce oferă perspective noi; este ideea de a pune orice sub semnul întrebării şi de a nu accepta niciodată refuzul. Este curajul de a continua cu perseverenţă şi de a ne reinventa în mod constant; este motivul pentru care suntem vizionari în domeniu, pentru a atinge cel mai înalt nivel de excelenţă. Şi îi ajutăm pe avangardiştii culturii noastre să înfrunte viitorul. În calitate de producător de automobile premium, creăm momente de inspiraţie unice, pentru că aşa se naşte o nouă viziune asupra luxului.
O NOUĂ VIZIUNE ASUPRA LUXULUI
Află cum ne reinventăm constant
DIN ADÂNCUL CERULUI PE ŞOSEA
Aflaţi în căutarea unicităţii, experţii BMW au creat un automobil extraordinar: BMW Individual M850i NIGHT SKY. Baza acestui proiect unic, care a beneficiat de opiniile Institutului Max Planck, este cel mai vechi meteorit de fier din lume. Îmbinarea acestui metal foarte rar cu BMW Individual dă naştere unui nivel de exclusivitate fără precedent. Exteriorul în două culori reprezintă un tribut adus „orei albastre” – un fenomen care apare pe cer la amurg în culori care variază de la albastru turcoaz şi albastru azuriu până la albastru închis şi negru. Elementele distinctive precum spoilerul frontal, elementul decorativ „Air Breather”, capacele oglinzilor şi discurile de frână au emblema ortogonală în formă de meteorit din fier, aşa-numita structură Widmanstätten. Această piesă unică este montată pe jantele BMW Individual din aliaj uşor de 20” V-spoke, tip 730 I. De îndată ce deschizi portiera, inscripţia „NIGHT SKY” din filigran cu iluminare pe fundal de pe pragurile portierelor te întâmpină, încadrată de două mozaicuri create din meteorit. În interior, consola centrală formează nucleul designului şi al ingineriei automobilului: panourile, butonul Start/ Stop, sistemul iDrive şi schimbătorul de viteze au design elegant din mozaic şi din 600 g de material rar de meteorit. Această primă utilizare a pielii integrale BMW Individual în trei culori elegante şi cu structură Widmanstätten contrastantă stabileşte un nou nivel în domeniul tapiţeriilor auto. Un automobil extraordinar care redefineşte limitele posibilului.
ÎN CĂUTAREA INSPIRAŢIEI
Progresist, creativ, care inspiră: acestea sunt calităţile pe care noi, cei de la BMW, le-am adoptat de mai bine de un secol. Ne-au motivat şi inspirat personalităţi independente şi vizionare – elita creativă, ale cărei creaţii şi idei ne-au adus momente unice şi perspective neaşteptate. Avangardişti ai vremurilor noaste şi voci ale viitorului, care inspiră progresul în tehnologie şi design. Aceştia îşi transformă viziunea într-o nouă realitate.
ÎN CĂUTAREA INSPIRAŢIEI
Progresist, creativ, care inspiră: acestea sunt calităţile pe care noi, cei de la BMW, le-am adoptat de mai bine de un secol. Ne-au motivat şi inspirat personalităţi independente şi vizionare – elita creativă, ale cărei creaţii şi idei ne-au adus momente unice şi perspective neaşteptate. Avangardişti ai vremurilor noaste şi voci ale viitorului, care inspiră progresul în tehnologie şi design. Aceştia îşi transformă viziunea într-o nouă realitate.
FILOSOFIA ARHITECTURII
Remet „Rem” Koolhaas, născut la Rotterdam în 1944, modelează domeniul său ca nimeni altul. Cu termenii inventaţi de el, cum ar fi „Generic City” (trad. Oraş generic) şi „XL Architecture” (trad. Arhitectură XL), renumitul arhitect promovează ideea că un oraş nu mai poate fi planificat, ci acesta apare pur şi simplu. Este în termeni simpli cultura epocii în care trăim. În anul 2000, a câştigat Premiul „Pritzker” pentru arhitectură datorită gândirii şi viziunii filosofice care formează nucleul creativ al capodoperelor sale. Cu ajutorul „Biroului pentru Arhitectura Metropolitană”, pe care l-a fondat în 1975, el planifică şi implementează proiecte unice în Europa, Asia şi America. Printre cele mai renumite clădiri ale sale se numără „Casa de Música” din Porto, sediul CCTV din Beijing şi „De Rotterdam”, cea mai mare clădire din Olanda, proiectată pentru oraşul său natal.
FILOSOFIA ARHITECTURII
Remet „Rem” Koolhaas, născut la Rotterdam în 1944, modelează domeniul său ca nimeni altul. Cu termenii inventaţi de el, cum ar fi „Generic City” (trad. Oraş generic) şi „XL Architecture” (trad. Arhitectură XL), renumitul arhitect promovează ideea că un oraş nu mai poate fi planificat, ci acesta apare pur şi simplu. Este în termeni simpli cultura epocii în care trăim. În anul 2000, a câştigat Premiul „Pritzker” pentru arhitectură datorită gândirii şi viziunii filosofice care formează nucleul creativ al capodoperelor sale. Cu ajutorul „Biroului pentru Arhitectura Metropolitană”, pe care l-a fondat în 1975, el planifică şi implementează proiecte unice în Europa, Asia şi America. Printre cele mai renumite clădiri ale sale se numără „Casa de Música” din Porto, sediul CCTV din Beijing şi „De Rotterdam”, cea mai mare clădire din Olanda, proiectată pentru oraşul său natal.
NICIO STRUCTURĂ FĂRĂ HAOS
Trebuie să renunţăm la planurile vechi pentru a le face pe cele noi să devină realitate. La început, Rem Koolhaas a învăţat să-şi creeze propriile structuri dintr-o aparentă dezordine. El aplică această abordare specială şi în arhitectură. Demolarea clădirilor este necesară pentru a se reinventa de nenumărate ori atât pe sine, cât şi identitatea oraşelor. Pe lângă activitatea pe care o desfăşoară în calitate de arhitect, el publică şi scrieri în care reflectă asupra rolului haosului în societate şi în arhitectură. În 1995, de exemplu, a publicat manifestul „S, M, L, XL”. Koolhaas argumentează că principiile arhitecturale tradiţionale, cum ar fi compoziţia, scalarea şi proporţia nu se mai aplică în proiectarea clădirilor mari. El a demonstrat acest lucru impresionant în planificarea noului centru „Eurolille” al oraşului Lille din Franţa.
UN DESIGNER AVANGARDIST
Cunoscutul designer grafic şi regizor artistic Stefan Sagmeister este considerat ca fiind avangardist în domeniul creaţiei. Născut în anul 1962 în Bregenz, Austria, astăzi locuieşte în New York, unde conduce agenţia de creaţie „Sagmeister & Walsh”. Din 1993, agenţia produce opere de artă în toate formele şi dimensiunile – de la mici ilustraţii la expoziţii impresionante şi campanii globale. Cele mai cunoscute opere ale sale includ identităţi vizuale şi coperţi de albume reprezentative pentru artişti ca Rolling Stones, Talking Heads, Lou Reed sau muzeul Guggenheim – pentru care a câştigat două premii Grammy, printre altele.
UN DESIGNER AVANGARDIST
Cunoscutul designer grafic şi regizor artistic Stefan Sagmeister este considerat ca fiind avangardist în domeniul creaţiei. Născut în anul 1962 în Bregenz, Austria, astăzi locuieşte în New York, unde conduce agenţia de creaţie „Sagmeister & Walsh”. Din 1993, agenţia produce opere de artă în toate formele şi dimensiunile – de la mici ilustraţii la expoziţii impresionante şi campanii globale. Cele mai cunoscute opere ale sale includ identităţi vizuale şi coperţi de albume reprezentative pentru artişti ca Rolling Stones, Talking Heads, Lou Reed sau muzeul Guggenheim – pentru care a câştigat două premii Grammy, printre altele.
ARTA DE A-ŢI DEPĂŞI TEMERILE
Dacă nu ai simţit niciodată teama, atunci nu vei avea niciodată o viziune şi nu vei găsi curajul să te dezvolţi. Datorită acestei atitudini, faimosul designer Stefan Sagmeister este lider în domeniul creaţiei, unde excelează cu operele sale convingătoare şi care inspiră. Acesta surprinde de fiecare dată prin operele sale de artă inedite, cum ar fi aducerea scrisului de mână la viaţă sau transformarea oamenilor în pânze de pictură. Încearcă să îşi croiască întotdeauna propriul drum, să creeze şi să provoace perspective nemaivăzute, în loc să accepte status quo-ul. Cu operele sale expresive, inovatoare şi entuziaste, acesta creează o lume nouă prin care deschide uşa către imaginaţia sa unică şi curajoasă.
FRUMUSEŢEA MIŞCĂRII
Un eveniment fascinant şi un moment unic. BMW a impresionat vizitatorii Art Basel Miami cu un spectacol fascinant: Conceptul BMW Seria 8 prezentat într-o coregrafie perfectă cu 300 de drone iluminate. A fost un omagiu adus perfecţiunii tehnice.
FRUMUSEŢEA MIŞCĂRII
Un eveniment fascinant şi un moment unic. BMW a impresionat vizitatorii Art Basel Miami cu un spectacol fascinant: Conceptul BMW Seria 8 prezentat într-o coregrafie perfectă cu 300 de drone iluminate. A fost un omagiu adus perfecţiunii tehnice.
DOI VIZIONARI, O SINGURĂ VIZIUNE
Lonneke Gordijn şi Ralph Nauta sunt artiştii care au creat Duo Studio Drift. Aceştia s-au cunoscut la Academia de Design din Eidenhoven, în Olanda şi împreună au deschis Studio Drift în Amsterdam în 2006. Proiectele lor artistice se concentrează pe expoziţii interactive compuse din filme, sculpturi şi diverse alte obiecte. Mare parte din inspiraţia lor vine din natură, pe care o transpun în arta pe care o creează utilizând tehnologia de ultimă generaţie, astfel fiecare proiect creat de ei devine încântător şi unic.
CAPODOPERA
Prin îmbinarea tehnologiei performante şi a artei, Studio Drift a prezentat, la Art Basel Miami, cea mai recentă creaţie a sa – „Franchise Freedom”, în cadrul unui spectacol uimitor care a pus Concepul BMW Seria 8 în centrul acţiunii. Un adevărat „stol” de 300 de drone iluminate a zburat pe cer, sursa de inspiraţie pentru acestea fiind stilul de zbor al graurilor. În urma studierii atente a tiparului şi a mişcării de grup a acestor păsări, a fost creat un algoritm special şi a fost programat în drone. Cei doi au reuşit să redea perfect un fenomen natural sub forma unui spectacol fascinant de lumină şi mişcare.
RETROSPECTIVĂ
După spectacolul dronelor, artiştii de la Studio Drift şi-au exprimat aprecierea: „Compania BMW a crezut în ideea noastră şi a înţeles cât de complicate şi de complexe sunt aceste procese de inovaţie”, a afirmat Lonneke Gordijn.
CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE CO₂
BMW 750Li xDrive Sedan:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,5 – 9,6
Emisii medii de CO2, în g/km: 218 – 218
BMW X7 xDrive40i(2):
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,7 – 9,0
Emisii medii de CO2, în g/km: 198 – 205
Valorile marcate cu (1) sunt aplicabile doar până la data de 15.04.2018. Pentru detalii privind disponibilitatea acestora, te rugăm să contactezi dealerul tău BMW.
Valorile automobilelor marcate cu (2) sunt provizorii.
Valorile automobilelor marcate cu (3) sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. [În cazul acestor automobile şi în ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.]
Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.
Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.
Valorile automobilelor sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.
CONSUM DE COMBUSTIBIL ŞI EMISII DE CO₂
BMW M850i xDrive Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,9–10,0
Emisii medii de CO₂, în g/km: 224–227BMW M850i xDrive Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,0–10,2
Emisii medii de CO₂, în g/km: 228–231BMW M8 Competition Gran Coupé(2):
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5–10,7
Emisii medii de CO₂, în g/km: 240–244BMW M8 Gran Coupé(2):
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5–10,7
Emisii medii de CO₂, în g/km: 240–244BMW 750Li xDrive Sedan:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,5 – 9,6
Emisii medii de CO₂, în g/km: 218 – 218BMW X7 xDrive40i:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,7 – 9,0
Emisii medii de CO₂, în g/km: 198 – 205Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO₂ şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.
Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO₂ pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO₂ ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.
Valorile automobilelor sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO₂ (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO₂ pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.