BMW X1 este automobilul perfect pentru cei care doresc să interpreteze plăcerea de a conduce după propriile nevoi şi dorinţe. Datorită proporţiilor de SAV, acesta este foarte dinamic şi în acelaşi timp deosebit de flexibil în interior. Prin BMW xLine, BMW Sport Line şi Modelul M Sport, ţi se oferă trei lumi de design cu care poţi stabili accente individuale la exterior şi în interior. Datorită tehnologiilor BMW EfficientDynamics şi a motoarelor eficiente BMW TwinPower Turbo pe benzină şi diesel, BMW X1 are consum de combustibil şi emisii de noxe foarte mici, la toate versiunile de motorizare.

Fără precedent şi deja indispensabil: BMW X2, în premieră. Cel mai extrovertit model al familiei BMW X este ideal pentru cei care se bucură să descopere trasee noi şi care apreciază agilitatea, manevrabilitatea foarte precisă şi conectivitatea de primă clasă. Şi pentru prima dată, pachetul M Sport X este disponibil pentru BMW X2. Acesta îmbină caracterul dinamic al pachetului M Sport cu proprietăţiile speciale ale unui automobil BMW X – este inconfundabil şi are caracteristici sportive care nu lasă loc de îndoială. Rămâne însă întrebarea: eşti pregătit pentru BMW X2?

Fiind primul Sports Activity Vehicle creat vreodată, BMW X3 a fost automobilul care a pus bazele clasei sale. Acum generaţia curentă a acestui model reprezintă din nou un concept inovator în cadrul segmentului respectiv: cu funcţii progresiste, precum condusul parţial autonom şi sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, BMW X3 îţi oferă şi mai multă plăcere de a conduce. Acest model te impresionează prin prezenţa expresivă şi atletică, prin ambianţa de înaltă calitate din interior şi prin motoarele BMW TwinPower Turbo pe benzină şi diesel cu cuplu înalt. Şi este mereu pregătit de noi aventuri – oricând doreşti. Acum, împreună cu BMW X3 xDrive30e, un automobil hibrid „plug-in” care îţi oferă şi mai multe călătorii palpitante.

BMW X4 atrage atenţia, oricând şi oriunde. Are design special şi îmbină stilul şi performanţa cu alte două elemente care nu au mai fuzionat niciodată până acum în acest segment: puterea caracteristică modelelor X şi estetica unui automobil coupé clasic. Cu motoarele BMW TwinPower Turbo de înaltă performanţă şi echipamente standard precum direcţia sport variabilă şi sistemul Performance Control, BMW X4 îşi demonstrează caracterul puternic.

Aflat la a patra generaţie, BMW X5 îşi depăşeşte încă o dată propriile standarde – ca Sports Activity Vehicle (SAV) ce oferă lux remarcabil în toate domeniile unde există cerinţe înalte. Acest lucru este garantat de o gamă vastă de tehnologii inteligente care sporesc eficienţa, dinamica de condus, confortul şi versatilitatea până la un nivel cu totul nou – atât „on-road”, cât şi „off-road”. Ce e mai bun din cele două lumi, într-un hibrid „plug-in” cu sistem de tracţiune integrală: BMW X5 xDrive45e.

Este puternic şi sportiv. Cu aspectul unui model X şi eleganţa unui coupé, BMW X6 depăşeşte toate limitele. Motoarele BMW TwinPower Turbo sunt extrem de dinamice şi de eficiente, iar sistemul BMW xDrive transferă puterea automobilului către şosea. Echipamente remarcabile precum pachetul Design Pure Extravagance, dar şi materiale de cea mai bună calitate – toate caracterizează un automobil care va fi cu siguranţă în centrul atenţiei. În acelaşi timp, este un model extrem de funcţional.

Un model emblematic pentru această clasă de automobile: BMW X7 reprezintă o nouă formă a luxului în domeniul auto. Prin eleganţa sa şi prezenţa impunătoare, acesta defineşte o nouă eră a plăcerii de a conduce. Iar cu designul său inovator, acest model lasă o impresie puternică, încă de la prima vedere.

Fie că eşti în căutarea unui automobil BMW X nou sau rulat, găseşti aici toate informaţiile necesare, rapoarte ale testelor şi oferte de finanţare şi de leasing pentru modelele curente BMW X. Şi, desigur, un dealer pentru a programa un drive test.

Citeşte în continuare
Automobile BMW Seria X BMW X în parcarea din faţa clădirilor


O SCURTĂ ISTORIE A MODELELOR BMW SERIA X.

BMW Seria X este unică prin determinare şi dorinţa de a ieşi în evidenţă – cu automobile individuale care poartă gena tipică X: Fără compromisuri în ceea ce priveşte aspectul sportiv, robust şi performanţa. Şi toate acestea, cu dinamica şi agilitatea în conducere care au fost întotdeauna semnele distinctive ale BMW.

Află mai mult


O SCURTĂ ISTORIE A MODELELOR BMW SERIA X.

BMW X1.

Indiferent dacă este în oraş, la munte sau la mare – BMW X1 este în elementul său, fiind un partener elegant pentru orice ocazie. Acest lucru se reflectă, de exemplu, în faptul că SUV-ul compact a fost cel mai bine vândut BMW din întreaga lume în 2018.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X1 E84 din prima generaţie pe stradă

(BMW E84)

Când a fost lansat în 2009, BMW X1 a devenit rapid SUV-ul compact numărul unu în segmentul premium. Versatilitatea robustă diferenţiază automobilul – reglajul sport asigură dinamica şi agilitatea în toate condiţiile. Şi cu tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive, propulsia şi dinamică de condus ating un nivel palpitant, deoarece forţa de propulsie este distribuită continuu către roţile din faţă şi către puntea spate. Acest lucru asigură plăcerea de a conduce în orice moment. Designul atrăgător are un aspect puternic, sportiv. În acelaşi timp, interiorul de înaltă calitate este accentuat de ornamente interioare elegante şi inserţii din oţel inoxidabil.Modelul X1 combină valorile clasice ale BMW, cum ar fi dinamica, agilitatea şi versatilitatea într-un SUV compact.


Perioada de producţie: 2009 – 2015

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (116 - 306 CP, 85 - 225 kW), 4 şi 6-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.454 mm / 1.798 mm / 1.545 mm

A DOUA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW X1 F48 din a doua generaţie staţionând în faţa unui oraş

(BMW F48)

A doua generaţie a BMW X1 (F48) are un aspect mai dinamic şi mai sportiv decât predecesorul său, nu în ultimul rând datorită adânciturilor care se ridică spre spate şi a liniei înclinate a plafonului. A doua generaţie se distinge prin tehnologii inovatoare, cum ar fi head-up display sau farurile cu LED opţionale cu funcţie de iluminare adaptivă. O nouă gamă de motoare diesel şi cu benzină cu turbocompresie oferă automobilului o combinaţie excepţională de eficienţă şi sportivitate. Din martie 2020, BMW X1 este disponibil şi ca plug-in hybrid. În plus faţă de agilul BMW xDrive, acesta este acum disponibil cu tracţiune faţă.

 

Faceliftul din 2019 conferă celei de-a doua generaţii un aspect şi mai impresionant, în primul rând datorită grilei frontale mult mai proeminente şi a gurilor de admisie mai largi de pe părţile laterale ale spoilerului faţă. 


Perioada de producţie: 2015 – 2022

Motoare: 1,5 – 2,0 litri (116 – 231 CP, 85 – 170 kW), 3- şi 4-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.439 – 4.447 mm / 1.821 mm / 1.582 – 1.612 mm

A TREIA GENERAŢIE.

BMW Seria X, a treia generaţie BMW X1

(BMW U11)

În 2022 se lansează modelul X1. Acesta este o combinaţie ingenioasă de încredere, versatilitate şi funcţionalitate. Disponibil cu un motor pe benzină, plug-in hybrid sau complet electric, modelul X1 are un design puternic şi clar: Faţa sigură de sine, cu grila frontală dublă proeminentă aproape pătrată, elementele de design monolitic şi arcadele roţilor tipice X, aproape pătrate, îi conferă o prezenţă puternică. Aceasta este în contrast cu farurile adaptive cu LED suple care se prelungesc către flancuri şi cu proporţiile verticale.

Combinaţia dintre putere şi dinamică este oglindită de caracteristicile tehnice. BMW X1 este disponibil cu tracţiune spate şi integrală sau cu agilul sistem BMW xDrive, combinând o dinamică extraordinară de condus cu tracţiune şi siguranţă excepţionale. Transmisia Steptronic automată cu 7 trepte şi ambreiaj dublu înseamnă schimbarea rapidă a vitezelor şi controlul precis, menţinând consumul la minimum. Modelele plug-in hybrid au o autonomie integral electrică (WLTP) de până la 91 km. 

 

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: 1,5 - 2,0 litri (136 – 204 CP, 100 – 150 kW), 4 cilindri
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm / 1.845 mm / 1,630 -1.642 mm

BMW X2.

Combinaţia dintre coupé şi SUV este mai presus de orice: UNICĂ. Caracterul sportiv, distinctiv al BMW X2 şi performanţa agilă sunt impresionante. Un interior de înaltă calitate şi numeroasele detalii tehnice ingenioase subliniază aspectul său stilat.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X2 F39 din prima generaţie pe stradă

(BMW F39)

Prezentat pentru prima dată în 2016 ca un „concept car” având la bază X1, designul expresiv al automobilului şi inovaţia tehnologică sunt inspiraţionale. Arcadele roţilor aproape pătrate, precum şi bordurile şi pragurile laterale, împreună cu linia plată a plafonului, subliniază caracterul extrovertit. Grila frontală se lărgeşte spre partea inferioară şi gurile de admisie se îmbină armonios în partea frontală şi denotă încredere de sine. 


Motoarele turbo moderne, în combinaţie cu transmisiile Steptronic, asigură o tracţiune energică în toate condiţiile. Cu tracţiunea integrală BMW xDrive opţională, SUV-ul coupé este în elementul lui şi departe de mediul urban. Dinamica de condus tipică BMW asigură plăcerea de a conduce pe orice suprafaţă. Logo-urile BMW de pe stâlpul C amintesc de modelele legendare BMW 2000 CS şi 3.0 CSL.


Perioada de producţie: 2018 – prezent  

Motoare: 1,5 - 2,0 litri (306 - 136 CP, 225 - 100 kW), 3 şi 4 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.360 mm / 1.824 mm / 1.512 – 1.526 mm

BMW X3.

Un SUV care se simte în elementul său atât off-road, cât şi în oraş sau pe autostradă: Din 2003, BMW X3 a arătat cum atingerea obiectivelor joacă un rol important. Şi dinamica de condus şi interiorul de înaltă calitate au un rol decisiv.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X3 E83 din prima generaţie în mers pe stradă

(BMW E83)

Practic de neegalat, BMW X3 a fost prezentat pentru prima dată la cel de-al 60-lea Salon Auto Internaţional (IAA) în Germania în 2003. Aici a fost lansată noua tracţiune integrală BMW xDrive inteligentă, permiţând o distribuţie continuă variabilă între punţile faţă şi spate. O altă caracteristică nouă este designul puternic şi sportiv, cu partea frontală remarcabilă cu faruri bi-xenon care abia ating grila frontală. Acestea prezintă luminile caracteristice de parcare în formă de inel, făcând automobilele BMW din această perioadă uşor de recunoscut de la distanţă – chiar şi pe întuneric.
În 2006, are loc un facelift care perfecţionează grila radiatorului, stopurile şi spoilerul faţă. Majoritatea motoarelor sunt, de asemenea, reproiectate, producând mult mai multă putere cu o eficienţă mai mare.

 

Perioada de producţie: 2003 – 2010

Motoare: 2,0 – 3,0 litri (143 – 286 CP, 105 – 210 kW), 4- şi 6-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.565 mm / 1.853 mm / 1.674 mm

A DOUA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea din spate a BMW Seria X BMW X3 F25 din a doua generaţie în mers pe stradă

(BMW F25)

După şase ani de succes, modelul succesor complet reproiectat devine disponibil. Încrezător, sigur pe sine şi uşor, SUV-ul vine cu o gamă întreagă de inovaţii. De exemplu, elemente de amortizare controlate electronic care se adaptează activ la suprafaţa drumului. Sau selectorul programului de rulare, care ajustează elementele de amortizare, răspunsul motorului, dinamica de schimbare a transmisiei, precum şi sensibilitatea sistemului de direcţie şi ESP la dorinţele conducătorului auto. O întreagă gamă de sisteme inteligente de asistenţă, precum avertizare depăşire bandă de rulare sau Head-Up Display permit o experienţă de condus complet nouă fără a fi nevoie să sacrifice valorile obişnuite ale unui BMW.
Modernizarea modelului din 2014 aduce un nou design al farurilor şi semnalizatoare laterale pe oglinzile exterioare. Mai mult crom, un volan îmbrăcat în piele standard şi mult mai multe opţiuni pentru personalizarea BMW X3 accentuează interiorul.

 

Perioada de producţie: 2010 – 2017 

Motoare: 2,0 – 3,0 litri (143 – 313 CP, 105 – 230 kW), 4- şi 6-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.648 mm / 1.881 mm / 1.661 mm

A TREIA GENERAŢIE.

Imagine din partea laterală a BMW Seria X BMW X3 G01 dina treia generaţie, staţionând

(BMW G01)

Cea de-a treia generaţie a SUV-ului a fost lansată în 2017. În ciuda dimensiunilor sale puţin mai mari, dezvoltatorii au reuşit să reducă semnificativ greutatea automobilului, ceea ce aduce beneficii în ceea ce priveşte agilitatea. Farurile, grila radiatorului şi stopurile accentuează lăţimea automobilului în spate şi în faţă. Cu grilă frontală mai lată, comparativ cu predecesorul său şi deschiderile gurilor de admisie, BMW X3 emană încredere sportivă. Exteriorul atletic sugerează putere. Sistemele inteligente de asistenţă sunt uşor de utilizat în habitaclul modern, animat de comenzi prin gesturi. Modelul îndeplineşte standarde premium – de exemplu, automobilul poate depăşi automat. Designul sportiv al şasiului, al transmisiei şi al motorului asigură faptul că plăcerea de a conduce este întotdeauna factorul cheie. Desigur, X3 este disponibil cu BMW xDrive, tracţiunea integrală inteligentă. Şi datorită acestui fapt, maşina este întotdeauna alegerea potrivită – atât pentru mediul urban, cât şi pentru off-road.

 

Perioada de producţie: 2017 – prezent

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (360 - 150 CP, 265 - 110 kW), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.708 – 4.713 mm / 1.891 – 1.897 mm / 1.676 mm

BMW X4.

Gena X întâlneşte linii de tip coupé – aşa se face că BMW X4 combină perfect estetica şi puterea. Motoarele cu până la trei litri oferă exact ceea ce promite aspectul exterior al automobilului.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X4 F26 din prima generaţie în mers

(BMW F26)

În 2014, a sosit momentul perfect: BMW a introdus un SUV coupé în clasa medie. Bazat din punct de vedere tehnic pe BMW X3, acesta se remarcă datorită liniei de plafon curbate, care, împreună cu bordurile duble, subliniază aspectul sportiv al automobilului chiar şi din lateral. Faţa şi spatele subliniază, de asemenea, lăţimea automobilului: Grila frontală plată în faţă şi farurile alungite spre lateral şi stopurile stabilesc accentele potrivite. Gama largă de motoare eficiente şi puternice înseamnă că un BMW X4 funcţionează agil şi dinamic în orice situaţie. Tracţiunea integrală standard permite o dinamică de condus unică, indiferent de suprafaţa pe care rulează. 

 

Perioada de producţie: 2014 – 2018

Motoare: 2,0 – 3,0 litri (184 – 306 CP, 135 – 225 kW), 4- şi 6-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.671 mm / 1.881 mm / 1.624 mm

A DOUA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW X4 G02 din a doua generaţie în mers pe stradă

(BMW G02)

Eleganţa sportivă a BMW X4 este şi mai evidentă în a doua generaţie. Arcadele roţilor robuste şi un ampatament mare combinate cu linia de plafon asemănătoare cu un coupé accentuează caracteristicile tipice ale unui model X: putere, supremaţie şi sportivitate. Stopurile LED înguste lăţesc vizual partea din spate, la fel şi linia ridicată de deasupra aripilor spate. Faţa este dominată de grila frontală din două bucăţi cu faruri cu LED înguste, care dau SUV-ului coupé un aspect sportiv, dinamic.

 

Sistemul inteligent standard de tracţiune integrală BMW xDrive permite o dinamică de condus de neegalat împreună cu transmisia automată în 8 trepte, disponibilă de asemenea, la toate modelele BMW X4. În interior, automobilul include acum ecrane tactile mai mari, control prin gesturi şi sisteme inteligente de asistenţă moderne.

 

Perioada de producţie: 2018 – prezent

Motoare: 2,0 - 3,0 litri (360 - 184 CP, 265 - 135 kW), 4 şi 6 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4,751– 4.752 mm / 1.918 – 1.938 mm / 1.621 mm

BMW X5.

Cu modelul X5 pentru toate tipurile de teren, BMW a pătruns într-un teritoriu nou în 1999, în adevăratul sens al cuvântului. Încă de la început, SUV-ul a combinat cu încredere grandoarea, eleganţa şi sportivitatea – şi de atunci s-a bucurat de primul loc în acest segment.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X5 E53 din prima generaţie în mers pe stradă

(BMW E53)

La finalul anului 1999, BMW lansează o inovaţie revoluţionară: primul automobil off-road al producătorului. Vehiculul Utilitar Sportiv (SUV) cu tracţiune integrală standard combină exclusivitatea cu sportivitatea şi confortul. Un SUV de clasă premium cu agilitatea tipică BMW, nu în ultimul rând datorită reglajului superb al şasiului şi a motoarelor puternice cu şase sau opt cilindri.

Faceliftul din 2003 aduce un aspect semnificativ mai remarcabil datorită grilei frontale revizuite şi a îmbunătăţirilor tehnice sub forma noului BMW xDrive. Tracţiune considerabil îmbunătăţită şi un răspuns mai rapid însemnă avantaje de necontestat în manevrare şi dinamică. Din 2004, BMW X5 4.8is este cel mai puternic motor cu opt cilindri disponibil – caracterizat prin 4,8 litri de cilindree şi o putere de 360 CP (265 kW). Sunt produse peste 500.000 de unităţi ale modelului E53.

 

Perioada de producţie: 1999 – 2006

Motoare: 3,0 – 4,8 litri (184 – 360 CP, 135 – 265 kW), 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.667 mm / 1.872 – 1.925 mm / 1.707 – 1.715 mm

A DOUA GENERAŢIE.

Imagine din partea laterală a BMW Seria X BMW X5 E70 din a doua generaţie în mers pe stradă

(BMW E70)

În 2006, BMW a arătat cum un concept de succes poate fi îmbunătăţit şi mai mult. Succesorul modelului BMW X5 se mândreşte cu inovaţii tehnice, cum ar fi tracţiunea adaptivă, care oferă stabilizarea rulării şi afectează în mod activ amortizoarele. Datorită designului revizuit al arcadelor roţilor, de exemplu, automobilul pare mai sportiv şi mai agil. Farurile au lumini de fază scurtă şi parcare integrate, în formă de inel, făcând automobilul identificabil imediat ca fiind un BMW, chiar şi atunci când se înserează sau noaptea. Un al treilea rând opţional de scaune permite acum transportul a până la şase pasageri suplimentari, dacă este necesar. Odată cu modernizarea modelului din 2010, X5 a primit faruri cu aspect de LED şi o gamă de motoare complet revizuită. Sistemele inteligente de asistenţă includ acum Speed Limit Info, un pilot automat activ şi Sideview: Camere pe lateralele automobilului care asigură o vizibilitate sporită.  

 

Perioada de producţie: 2006 – 2013 

Motoare: 3,0 – 4,8 litri (235 – 408 CP, 173 – 300 kW), 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.854 mm / 1.933 mm / 1.739 mm

A TREIA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW X5 F15 din a treia generaţie în mers

(BMW F15)

Îmbunătăţirile aerodinamice ale celei de-a treia generaţii a SUV-ului de succes atrag imediat atenţia. Un sistem sofisticat de admisie a aerului în spoilerul faţă şi o gură de aerisire în spatele roţilor din faţă reduc turbulenţa aerului în apărătorile roţilor din faţă. Acest lucru nu numai că reduce rezistenţa, dar aduce modelului BMW X5 şi aspectul de automobil sport. Proporţiile armonioase emană sofisticare, supremaţie şi agilitate.Interiorul emană eleganţă cu iluminarea ambientală şi utilizarea generoasă a materialelor de înaltă calitate, cum ar fi pielea cu cusătură dublă. Un controler iDrive Touch revizuit – face ca controlul sistemelor inteligente extinse de asistenţă să fie o adevărată plăcere. Acestea includ pilot automat cu asistenţă în ambuteiaje, precum şi un spot LED care luminează oamenii şi animalele noaptea, făcându-i să se remarce în întuneric pentru sistemul Night Vision. 

 

Perioada de producţie: 2013 – 2018

Motoare: 2,0 – 4,4 litri (218 – 450 CP, 160 – 330 kW), 4-, 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.880 – 4.886 mm / 1.938 – 1.985 mm / 1.717 – 1.762 mm

A PATRA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea din spate a BMW Seria X BMW X5 G05 din a patra generaţie staţionând în faţa unei clădiri

(BMW G05)

Dimensiunile semnificativ crescute şi grila frontală acum dintr-o singură bucată, cu dimensiunile sale impresionante, arată că BMW X5 şi-a îmbunătăţit din nou dinamica şi prezenţa. Farurile cu LED nu mai extind grila radiatorului. Opţional, acestea luminează drumul cu lumină laser. Live Cockpit Professional complet digital renunţă la vitezometrul tradiţional şi la turometru – făcându-l personalizabil. Comenzile pot fi date prin gesturi şi control vocal. Sisteme inteligente de asistenţă prevăzătoare ajută conducătorul auto în situaţii periculoase, cum ar fi la frânare.
Pachetul off-road pentru BMW X5 oferă patru moduri de condus pentru diferite tipuri de teren. Acesta permite experienţa perfectă de condus în orice moment. Motoarele eficiente, pline de viaţă şi un şasiu reglabil asigură agilitate şi dinamică.

 

Perioada de producţie: 2018 – prezent

Motoare: 2,0 – 4,4 litri (231 – 462 CP, 170 – 340 kW), 4-, 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.922 – 4.938 mm / 2.004 – 2.015 mm / 1.745 – 1.747 mm

BMW X6.

Nonconformism şi performanţă într-un automobil al cărui interior radiază eleganţă excepţională şi lux: Acesta este BMW X6, primul SAV coupé de la BMW. Designul exprimă o dinamică puternică de condus care nu trebuie să se ferească de comparaţii.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW X6 E71 din prima generaţie staţionând în faţa unei clădiri

(BMW E71)

În 2008 a apărut pe străzi un automobil care a sfidat toate clasificările: Este un coupé? Este un SUV? Nicidecum, deşi combină cele mai bune calităţi ale ambelor clase de automobile. Este un automobil pentru individualişti care apreciază performanţa în toate aspectele: Cu motoare de 6 şi 8 cilindri, BMW X6 are multă putere, distribuită perfect de Dynamic Performance Control. DPC, împreună cu tracţiunea integrală xDrive inteligentă, măreşte precizia direcţiei, stabilitatea direcţională şi tracţiunea deoarece cuplul de tracţiune poate fi acum distribuit în mod continuu la fiecare roată individual.Linia laterală în formă de coupé oferă automobilului un aspect plat, în timp ce farurile înguste, împreună cu grila frontală, lărgesc vizual partea din faţă: BMW X6 este, de asemenea, o sursă de inspiraţie în ceea ce priveşte designul, un automobil diferit de oricare altul.În 2012, aspectul a fost revizuit în mod subtil, ca parte a unei modernizări a modelului. Luminile de parcare în formă de circulară sunt acum disponibile cu un aspect de LED. Sunt disponibile un număr mult mai mare de opţiuni de echipare: De exemplu, capota cu powerdome.

 

Perioada de producţie: 2008 – 2014

Motoare: 3,0 – 4,4 litri (235 – 408 CP, 173 – 300 kW), 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.876 – 4.877 mm / 1.983 mm / 1.684 – 1.690 mm

A DOUA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X6 F16 din a doua generaţie în mers

(BMW F16)

Succesorul lui E71 accentuează semnificativ caracterul său independent. Farurile trase spre grila frontală întăresc impresia de lăţime, iar capătul frontal a devenit şi mai abrupt. Spatele este acum de asemenea decorat cu stopuri mai largi. Bordurile duble din lateral atrag atenţia. În interior, automobilul te atrage prin materiale de înaltă calitate, instrumente complet reproiectate şi iluminare ambientală reglabilă din punct de vedere al culorilor.  

Motoarele reproiectate oferă mai multă putere în timp ce sporesc eficienţa. Împreună cu tracţiunea integrală xDrive standard şi transmisia automată în 8 trepte, acestea promit un condus dinamic, agil. 

 

Perioada de producţie: 2014 – 2019 

Motoare: 3,0 – 4,4 litri (258 – 450 CP, 190 – 330 kW), 6- şi 8-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.909 mm / 1.989 mm / 1.689 – 1.702 mm

A TREIA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW X6 G06 din a treia generaţie, staţionând

(BMW G06)

Proporţiile puternice şi designul expresiv sunt semnele distinctive ale celei de-a treia generaţii de BMW X6 din 2019. Luminile sunt foarte înguste şi foarte lungi în faţă şi în spate. Acestea susţin aspectul extrovertit al automobilului, la fel ca gurile mari de admisie din lateral şi de sub grila frontală. Cu propria iluminare şi lumina laser opţională din faruri, aceasta se asigură că individualitatea SUV-ului coupé rămâne uşor de recunoscut, chiar şi pe întuneric. Motoarele, sistemele inteligente de asistenţă şi tracţiunea integrală xDrive standard permit o dinamică de condus de neegalat.

Echiparea luxoasă include suporturi opţionale cu temperatură controlată atât pentru băuturi calde, cât şi reci sau sistemul de sunet surround Bowers & Wilkins Diamond cu 20 de boxe. Conducând modelul BMW X6, nu doar vei ajunge la destinaţie rapid şi în siguranţă, dar te vei bucura şi de confort.

 

Perioada de producţie: 2019 – prezent

Motoare: 2,0 – 3,0 litri (265 – 340 CP, 195 – 250 kW), 4- şi 6-cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 4.935 – 4.948 mm / 2.004 – 2.019 mm / 1.693 – 1.697 mm

BMW X7.

Design expresiv şi putere cumulate cu o experienţă dinamică de condus – ca SAV de lux, BMW X7 stabileşte standarde şi mai înalte. Un automobil cu şapte locuri cu o cultură de condus agil, elegant şi cu opţiuni de echipare care nu lasă nimic de dorit în plus: De la sistemele inteligente de asistenţă la materiale şi opţiuni de confort.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X BMW X7 G07 din prima generaţie staţionând

(BMW G07)

Cel mai mare SAV pe care BMW l-a construit vreodată are un aspect uşor şi agil datorită designului şi stilului său minimalist. Sportiv şi încrezător, susţine calităţile tipice BMW şi le redefineşte. Datorită levierelor duble de suspensie în faţă şi osiei cu cinci legături în spate, precum şi tracţiunii integrale xDrive şi transmisiei automate cu 8 trepte, confortul de condus şi dinamica de condus puternică sunt excepţionale în această clasă.

 

În interior, conducătorul auto primeşte toate informaţiile relevante şi controlează diferitele funcţii şi sisteme inteligente de asistenţă premium prin intermediul a două ecrane de 12,3”, în timp ce două ecrane din spate gestionează divertismentul la bord. Dacă pasagerii se uită în sus, privirea lor se opreşte pe un plafon panoramic standard care prezintă 15.000 de puncte de lumină colorate când este întuneric. 

 

BMW X7 poate fi personalizat într-o varietate de moduri. De la piele Merino cu cusături contrastante la nuanţe de vopsea metalice exclusive – nicio dorinţă nu rămâne neîndeplinită.

 

BMW X7 are parte de un facelift în 2022. Cu grila frontală Iconic Glow, postura sa amplă şi noua culoare exterioară Gri Sparkling Copper, SAV-ul se prezintă mai puternic şi mai elegant ca niciodată: un automobil BMW de lux în totalitate. Afişajul BMW Curved Display integrat şi sistemul de operare BMW 8 asigură o experienţă digitală excepţională şi inovatoare în interiorul habitaclului. 

 

Perioada de producţie: 2019 – prezent 

Motoare: 3,0 - 4,4 litri (352 – 530 CP, 259 – 390 kW), 6 şi 8 cilindri

Lungime/lăţime/înălţime: 5.181 mm / 2.000 mm / 1.835 mm

BMW iX3.

Primul SAV BMW pur electric combină punctele forte familiare ale dinamicii maxime de condus ale X3 şi calitatea premium – cu beneficiile BMW eDrive: performanţă şi eficienţă. În plus, aspectul modern şi minimalist arată foarte atrăgător.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW iX3 G08 din prima generaţie, staţionând

(BMW G08 BEV)

Prezentat ca un „concept car” în aprilie 2018, versiunea electrică a modelului BMW X3 ajunge la parteneri la începutul anului 2021. Pentru cea de-a cincea generaţie de tehnologie BMW eDrive, sunt disponibile de la lansare un motor puternic de 286 CP şi un cuplu de 400 Nm. Împreună cu şasiul ingenios modificat, acesta asigură o dinamică de condus de neegalat, chiar şi în cazul călătoriilor mai lungi: Nu în ultimul rând, datorită sistemului de recuperare, autonomia (WLTP) este impresionantă, de 450 de kilometri / 280 de mile. 

 

Interiorul SAV-ului este, de asemenea, impresionant: O ambianţă modernă, elegantă, întâlneşte animata BMW Live Cockpit şi detalii precum butonul albastru de start. BMW iX3 se simte ca acasă atât în mediul urban, cât şi off-road.

 

Perioada de producţie: 2021 – prezent

Motoare: Motor electric (286 – 163 CP, 210 – 120 kW)

Lungime/lăţime/înălţime: 4.734 mm / 1.891 mm / 1.668 mm

BMW iX.

Primul SAV pur electric cu tracţiune integrală de la BMW – BMW iX oferă lux, minimalism redefinit şi un motor care beneficiază de tehnologie de ultimă generaţie. Confortul maxim face echipă cu designul monolitic şi senzaţia unică de spaţiu: Automobilul unei noi generaţii.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW Seria X BMW iX I20 din prima generaţie, staţionând

(BMW I20)

Chiar şi partea din faţă a BMW iX garantează o apariţie dramatică: Farurile extrem de înguste contrastează cu grila frontală expansivă amplasată vertical, în spatele căreia este adăpostită o întreagă armată de senzori. În plus, există designul curat, constant aerodinamic cu mânerele uşilor încastrate şi un limbaj clar de proiectare.

 

O autonomie și putere impresionantă datorată tehnologiei de a cincea generaţie BMW eDrive. Automobilul se distinge prin precizie, progres şi practicitate zilnică.

 

În interior, modelul iX continuă calităţile familiare BMW, cum ar fi confortul, sportivitatea şi inovaţia într-o experienţă complet nouă. IDrive complet reproiectat este evoluţia logică pentru o manevrare simplă şi naturală. Informaţiile apar pe afişaje curbate către conducătorul auto sau sunt proiectate pe parbriz prin intermediul head-up display. Sisteme inteligente de asistenţă extensive asigură o experienţă de condus confortabila, precum şi sigură. Modelul BMW iX priveşte spre viitor, un SAV pur electric din clasa premium.

BMW iX1.

Fă cunoştinţă cu primul SAV compact BMW pur electric. Modern şi încrezător, combină caracteristicile puternice şi dinamice ale BMW X1 cu eficienţa BMW eDrive.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

BMW Seria X, prima generaţie BMW iX1

(BMW U11 BEV)

În 2022, BMW adaugă în portofoliul său primul SAV compact BMW pur electric. Automobilul este modelul electric de bază al BMW Seria X.

 

BMW iX1 combină dinamica excelentă de condus a unui SAV compact clasic cu eficienţa modernă a tehnologiei BMW eDrive. Datorită bateriilor de înaltă tensiune care economisesc spaţiu pe şasiul automobilului şi sistemului de recuperare, BMW iX1 xDrive30 parcurge cu uşurinţă o distanţă de până la 439 de kilometri (WLTP) cu o singură încărcare a bateriei, furnizând până la 313 CP (230 kW)[1]

 

Faţa puternică şi proporţiile verticale creează un aspect excepţional de modern şi dinamic. Accentele albastre adăugate evidenţiază în mod eficient motorul electric al unui automobil puternic. Iar interiorul nu este mai puţin modern: Scaunele confortabile cu funcţie de reglare pentru scaun nu lasă nimic de dorit, iar elegantul BMW Curved Display fără ramă cu control tactil şi vocal funcţionează ca interfaţă centrală pentru puternicul BMW iDrive.

Perioada de producţie: 2022 – prezent
Motoare: Motorul electric (313 CP, 230 kW)[1]
Lungime/lăţime/înălţime: 4.500 mm / 1.845 mm / 1.616 mm


[1] Valorile puterii depind de nivelul de încărcare a bateriei.

BMW XM.

Performanţa şi luxul au o nouă faţă: expresivă, electrică, exclusivistă. Un automobil complet nou intră în scenă întruchipat de BMW XM. Tehnologia plug-in hybrid de ultimă generaţie uneşte deplasarea pur electrică cu dimensiunile puternice ale unui BMW X şi performanţa ridicată tipică a BMW M.

Citeşte în continuare

PRIMA GENERAŢIE.

BMW Seria M, BMW XM

(BMW G09)

Echipat cu tehnologie plug-in hybrid modernă, BMW XM aduce pe şosea o putere sportivă de 748 CP (550 kW) datorită noului motor V8, iar cu cei 83 km de autonomie integral electrică (WLTP) face posibil condusul silenţios şi fără emisii.


Şi din punct de vedere optic, proporţiile ample şi puternice demonstrează individualitatea sa fără compromisuri. Prin noul design inconfundabil al feţei, marca BMW M se impune şi mai mult în segmentul de lux.

Combinaţia câştigătoare care aduce elementele BMW M şi BMW X împreună cu standardul fără compromisuri al luxului pentru a produce ceva cu totul nou, continuă sistematic şi în interiorul BMW XM. Partea din faţă prezintă o orientare spre performanţă. Şi în stilul tipic BMW M, accentul se pune clar pe conducătorul auto. Noul grup de afişaje al BMW Curved Display creează o punte între orientarea tradiţională către conducătorul auto şi caracterul digital modern.


Secţiunea frontală extrem de axată pe conducătorul auto contrastează cu un ambient confortabil şi luxos de relaxare în spate. Aici pasagerii întâlnesc o atmosferă de vis cu caracter VIP şi materiale de calitate supremă, suprafeţe inspirate şi detalii expresive. Plafonul cu structura sa de prismă tridimensională prezintă un element optic în partea din spate. Împreună cu iluminarea ambientală, acest element transmite în mod impresionant jocul de lux progresiv şi confort.


Perioada de producţie: de la sfârşitul anului 2022
Motoare: Motor cu combustie de 4,4 litri (585 – 489 CP, 430 – 360 kW) cu 8 cilindri + motor electric (197 CP, 145 kW), putere de 748 – 653 CP, 550 – 480 kW

BMW Seria X automobile BMW staţionând în faţa unui partener BMW

AUTOMOBILE RULATE APROBATE BMW.

Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW Seria X automobile BMW X2 M F39 MP, staţionând

BMW X2 M35i xDRIVE.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • BMW X1:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7 – 7,2
    Emisii medii de CO2, în g/km: 15 – 163

    BMW X1 plug-in hybrid[1]:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,7 – 1,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 15 – 23

    BMW X2:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 163

    BMW X2 plug-in hybrid[1]:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,9 – 2,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 43 – 47
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 13,7 – 14,2

    Automobilele BMW X2 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 184

    BMW X3:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,6 – 8,5
    Emisii medii de CO2, în g/km: 173 – 194

    BMW X3 plug-in hybrid[1]:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 2,0-2,6
    Emisii medii de CO2, în g/km: 44 – 59

    Automobilele BMW X3 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11.0–10.6
    Emisii medii de CO2, în g/km: 251–241

    BMW X4:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,9 – 8,5
    Emisii medii de CO2, în g/km: 171 – 193

    Automobilele BMW X4 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5 – 10,9
    Emisii medii de CO2, în g/km: 238 – 248

    BMW X5:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 227

    BMW X5 plug-in hybrid[1]:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,2
    Emisii medii de CO2, în g/km: 28
    Consum electric mixt în kWh/100 km: 20,3 – 23,5

    Automobilele BMW X5 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,8 – 13,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 291 – 296

    BMW X6:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,1
    Emisii mixte de CO2, în g/km: 274

    Automobilele BMW X6 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,4
    Emisii medii de CO2, în g/km: 282

    BMW X7:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 250

    Automobilele BMW X7 M:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 12,6
    Emisii medii de CO2, în g/km: 286

    BMW iX3:
    Consum de energie, în kWh/100 km: 18,5
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0

    BMW iX:
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 22,5 – 19,4
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0

    BMW iX1:
    Consum de energie, în kWh/100 km: 17,3 – 18,4
    Autonomie electrică în km: 413 – 438

    BMW XM[1]:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 1,5 – 2,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 35 – 45
    Consum de energie (mixt, WLTP), în kWh/100 km: 32,5 – 33,6

    [1] La temperaturi sub 0 grade Celsius, modul de deplasare electrică al acestui model plug-in hybrid va fi disponibil numai după ce bateria se va încălzi până la o stare de funcţionare, după ce automobilul a parcurs câţiva kilometri.


    Datele oficiale despre consumul de combustibil şi emisiile de CO2 au fost determinate în conformitate cu procedura de măsurare obligatorie şi respectă Regulamentul (UE) 715/2007 valabil la momentul aprobării acestora. Cifrele WLTP iau în considerare orice echipamente opţionale în cazul autonomiei. Pentru automobilele de tip nou testate începând cu 01.01.2021, nu mai există date oficiale conform NEDC, ci doar conform WLTP. Pentru mai multe informaţii despre procedurile de măsurare WLTP, accesează www.bmw.de/wltp.