BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin în faţa coastei
Autonomiepeste 600 km*

THE iX

BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin în faţa coastei

BMW iX.

Autonomiepeste 600 km*
  • THE iXBMW iX.

    PRIMUL BMW iX: ÎNCEPUTUL UNEI NOI ERE.

    Născut dintr-o viziune. Creat pentru mobilitate electrică. Graţie tehnologiei eficiente BMW eDrive şi a propulsiei sale pur electrice cu tracţiune integrală, BMW iX beneficiază de o autonomie excepţională şi de o acceleraţie spectaculoasă la plecarea de pe loc. Sistemul inteligent de operare BMW 8.5 se actualizează singur în permanenţă şi poate fi operat complet intuitiv.

     

    Citeşte în continuare

    ALEGE DIN RECOMANDĂRILE NOASTRE PENTRU BMW iX.

    BMW iX xDrive40

    ESSENCE

    BMW iX xDrive40 configurare SUV electric
    • Autonomie: 425 km
    • Acceleraţie 0–100km/h: 6.1 sec
    • Sistem de acces confort, Scaune multifuncţionale & Asistent Plus la parcare

    BMW iX xDrive50

    BALANCE

    BMW iX xDrive50 configurare SUV electric
    • Autonomie electrică: 598 km, 0–100km/h: 4,6 sec
    • Cablu de încărcare şi card de încărcare pentru 1 an
    • Pachet sport, Plafon panoramic din sticlă, pachet Heat Comfort

    BMW iX xDrive50

    SIGNATURE

    BMW iX xDrive50 configurare SUV electric
    • Autonomie electrică: 591 km, 0–100km/h: 4,6 sec
    • Cablu de încărcare şi card de încărcare pentru 1 an
    • Sistem Surround Sound Bowers & Wilkins Diamond, Suspensie pneumatică adaptivă pe ambele punţi

    • De ce variază autonomiile?
    • În detaliu
    • Specificaţiile generale ale autonomiei şi valorile autonomiei pentru acest indicator
    • Care sunt ipotezele care stau la baza setărilor stilului de conducere?

    AUTONOMIE DE PESTE 600 KM[1].

    Autonomia BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin în mers pe stradă

    Cu o autonomie de peste 600 km[1], BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: peste 400 km[1]) este automobilul perfect de zi cu zi, ideal atât pentru condus în oraş, cât şi pe distanţe lungi. De asemenea, se mândreşte cu reducerea rezistenţei aerodinamice datorită designului său extrem de eficient, construcţiei caroseriei cu o structură spaceframe din aluminiu şi  soluţiei de pionierat Carbon Cage care contribuie la un consum redus de energie de mai puţin de 21 kW/h.

    BMW iX CU 523 CP[1].

    Performanţa BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin în mers pe stradă

    Cu două motoare electrice puternice şi tracţiune integrală electrică BMW xDrive, performanţele electrice ale noului BMW iX sunt remarcabile: 523 CP[1] BMW iX xDrive50 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde (BMW iX xDrive40: 326 CP[1]; acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 6,1 sec). Cuplul disponibil imediat şi acceleraţia continuă de la plecarea pe loc permit noului BMW iX să reacţioneze precis şi rapid la fiecare apăsare a pedalei de acceleraţie şi să asigure o experienţă de conducere sigură.

    DURATĂ DE ÎNCĂRCARE PENTRU O AUTONOMIE DE 100 KM.

    Graţie noului tău BMW iX şi BMW Charging, beneficiezi de numeroase oferte personalizare pentru încărcarea acasă, pe drum sau la birou. Precum şi de o performanţă impresionantă în materie de încărcare, permiţându-ţi să ajungi la o autonomie de până la 150 km în doar 10 minute pentru BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: peste 95 km* în 10 minute). * Valorile se referă la o stare iniţială de încărcare de 10%.
    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 în Roşu Aventurin care se încarcă la un sistem BMW Wallbox

    Încărcarea la domiciliu pentru o autonomie de 100 km.

    01:41 h – Sistemul BMW Wallbox (11kW)

    01:41 h – Flexible Fast Charger (11kW) la prize industriale

    08:31 h – cablu de încărcare standard sau Flexible Fast Charger (2,3 kW) la prize casnice
    Contactează partenerul BMW pentru soluţii de încărcare
    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 în Roşu Aventurin care se încarcă la o staţie publică de încărcare de mare putere

    Încărcarea în timpul călătoriei pentru o autonomie de 100 km.

    00:06 h – Staţie de încărcare de mare putere (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil BMW)

    00:21 h – Staţie de încărcare rapidă (50 kW)

    00:51 h – Staţie de încărcare CA (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil BMW)
    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive40 în Gri Sophisto care se încarcă la un sistem BMW Wallbox

    Încărcarea la domiciliu pentru o autonomie de 100 km.

    01:39 h – Sistemul BMW Wallbox (11kW)

    01:39 h – Flexible Fast Charger (11kW) la prize industriale

    08:18 h – cablu de încărcare standard sau Flexible Fast Charger (2,3 kW) la prize casnice
    Contactează partenerul BMW pentru soluţii de încărcare
    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive40 în Gri Sophisto care se încarcă la o staţie publică de încărcare de mare putere

    Încărcarea în timpul călătoriei pentru o autonomie de 100 km.

    00:08 h – Staţie de încărcare de mare putere (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil BMW)

    00:21 h – Staţie de încărcare rapidă (50 kW)

    00:50 h – Staţie de încărcare CA (capacitate maximă de încărcare pentru un automobil BMW)

    Vă rugăm să rețineți că disponibilitatea funcției Connected Drive poate varia în funcție de piață. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați partenerul Dvs BMW.

    Citeşte în continuare

    BMW iDRIVE.

    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iDrive imagine din interiorul habitaclului Suite

    Noul BMW iDrive îţi permite să experimentezi o experienţă holistică complet nouă în habitaclul său. De asemenea, pentru prima dată, îţi permite să comunici cu automobilul tău BMW într-o manieră naturală. Pe lângă haptica interfeţei de utilizator iDrive, poţi controla sistemul de infotainment cu ajutorul asistentului său digital inteligent, care reacţionează la vocea şi gesturile tale şi îţi vor face călătoriile cu BMW iX cât mai plăcute cu putinţă[2].

    Vă rugăm să rețineți că disponibilitatea funcției Connected Drive poate varia în funcție de piață. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați partenerul Dvs BMW.

    Citeşte în continuare

    SISTEME DE ASISTENŢĂ LA CONDUS PREZENTE PE BMW iX.

    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 în Roşu Aventurin în timp ce conduce într-un mediu urban

    Driving Assistant Professional te sprijină activ în traficul rutier şi te ajută în caz de urgenţă. Este în mod inteligent la îndemâna ta, menţinându-te pe bandă, accelerând, frânând şi acordând atenţie distanţei faţă de automobilele din faţă. Face acest lucru automat în blocajele în trafic şi chiar ajută la intrarea pe autostradă. Tot ce trebuie să faci este să utilizezi semnalizarea.

    DESCOPERĂ DESIGNUL INOVATOR AL NOULUI BMW iX.

    Imagine din partea laterală din exterior cu BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin
    Suprafeţele generos proporţionate şi liniile caroseriei conferă noii BMW iX forma sa unică monolitică. Fiecare detaliu se integrează perfect în limbajul de design modern şi oferă automobilului aspectul de a fi fost creat dintr-o singură matriţă. Designul aerodinamic al panourilor a fost decisiv pentru obţinerea coeficientului aerodinamic remarcabil de doar 0,25, alături de alte caracteristici speciale, cum ar fi forma geamurilor, care se îngustează spre spate, cunoscută sub denumirea de „Streamflow”. Pentru prima dată, mânerele încastrate şi portierele fără cadru sunt prezente pe un SAV BMW – scoţând în evidenţă spiritul său inovator.

    CONCEPTUL SHY TECH BMW iX.

    Imagine din partea frontală cu grila BMW Shy Tech a BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Roşu Aventurin

    Conceptul Shy Tech se concentrează asupra pasagerilor şi permite tehnologiei moderne din BMW iX să rămână în fundal până când este necesară sau dorită în mod explicit. Această inteligenţă invizibilă poate fi experimentată în multe detalii din exterior şi interior – cum ar fi grila frontală, care funcţionează ca o suprafaţă inteligentă şi găzduieşte camera video, funcţiile radar, senzorii de ultimă generaţie şi elementele de încălzire. Printre alte exemple se numără boxele sistemului audio încorporate într-un mod discret şi designul minimalist al butoanelor din interior.

     

    DETALIILE DE DESIGN DE LA EXTERIORUL NOULUI BMW iX.

    Imagine din partea frontală cu BMW iX i20 SUV electric, Roşu Aventurin

    Design frontal.

    Partea frontală a noului BMW iX a fost reinterpretată într-un stil futurist. Grila frontală BMW aliniată pe verticală scoate în evidenţă aspectul progresist al SAV-ului, în combinaţie cu cele mai înguste faruri duble produse vreodată de BMW pentru automobilele de serie.
    Imagine din partea laterală cu BMW iX i20 SUV electric, Roşu Aventurin

    Imagine din partea laterală.

    Contururile dreptunghiulare generoase din punct de vedere proporţional din jurul arcadelor concentrează atenţia pe roţi. Mânerele încastrate ale uşilor, portierele fără cadru şi forma cursivă a geamurilor, cunoscută sub denumirea de „Streamflow”, sunt integrate armonios în aspectul părţii din spate.
    Imagine din partea din spate cu BMW iX i20 SUV electric, Roşu Aventurin

    Design spate.

    Suprafeţele mari, cele mai înguste stopuri create de Grupul BMW, şi hayonul integrat perfect creează un aspect modern. Difuzoarele mari optimizează coeficientul aerodinamic al automobilului şi, împreună cu şasiul plat, îmbunătăţesc autonomia.

    CONFORT DEPLIN ÎN MIŞCARE.

    Interiorul din piele Suite Castanea al BMW iX i20 2021 SUV electric
    Interiorul automobilului BMW iX este un loc unic pentru relaxare, cu o arhitectură inspirată din designul interior modern. Elementele sale – cum ar fi panoul de bord plat cu Afişajul curbat BMW generos şi scaunele „slim” – toate seamănă cu adevărate piese de mobilier prin alegerea culorilor şi a materialelor de înaltă calitate. Consola centrală plutitoare, de sine stătătoare, absenţa unui tunel central şi cel mai mare plafon panoramic instalat vreodată într-un BMW creează senzaţia impresionantă de spaţiu care te invită să mai stai.

    DETALIILE DE DESIGN ALE NOULUI BMW iX.

    Design interior minimalist.

    Design interior minimalist.

    Designul interior este modern şi redus la elementele esenţiale – un accent care se poate observa în afişaje şi comenzi. Ca element de control central, controlerul iDrive din sticlă de pe consola centrală este încadrat de un elegant panou de control realizat din lemn certificat FSC.
    Design interior Suite Castanea din partea din spate a BMW iX i20 SUV electric

    Scaune tip lounge în spate.

    Datorită absenţei tunelului central, BMW iX asigură o atmosferă spaţioasă de tip lounge pentru pasagerii din spate. Printre opţiunile suplimentare pentru partea din spate se numără sistemul de încălzire a scaunelor şi difuzoarele 3D integrate în tetiere. Spătarul banchetei din spate poate fi rabatat în proporţie de 40: 20 : 40 pentru a extinde volumul portbagajului.
    Imagine din interior cu plafonul panoramic al BMW iX i20 SUV electric

    Plafon panoramic din sticlă.

    Lumina ambientală inundă interiorul automobilului prin plafonul panoramic Sky Lounge. Acesta devine opac prin simpla apăsare a unui buton. Astfel, radiaţiile ultraviolete şi căldura rămân afară. De asemenea, fără clasicul capitonaj glisant, te bucuri de mai mult spaţiu pentru cap.

    Imagine din interior cu Afişajul curbat BMW al BMW iX i20 SUV electric

    Afişaj curbat BMW.

    Ecranul curbat BMW, instalat pentru prima dată într-un automobil de serie, serveşte ca afişaj central şi element de control pentru versiunea complet digitală a noului BMW iX. Info Display-ul de 12,3” fuzionează cu Control Display-ul de 14,9” pentru a crea o singură unitate de afişaj şi arată ca o ramă foto fără suport vizibil pe panoul de instrumente.[2]

    ACCESORII ORIGINALE BMW iX.

    BMW iX i20 2021 Covoraş BMW pentru portbagaj în negru mat

    Covoraş BMW pentru portbagaj

    Covoraş BMW antiderapant, rezistent la apă special conceput pentru protejarea portbagajului de murdărie şi umezeală. În negru cu logoul BMW.
    BMW iX i20 2021 Cutie portbagaj originală BMW 520, în negru/Argintiu Titanium

    Cutie BMW pentru plafon, 520 litri, în combinaţie Negru/ Argintiu Titanium

    Cutie portbagaj blocabilă BMW Negru/Argintiu Titanium accesibilă din ambele părţi, cu o capacitate de 520 litri şi se potriveşte cu toate sistemele pentru plafon BMW.
    BMW iX i20 2021 Suport pentru biciclete original BMW cu montare în spate Pro 2.0

    Suport pentru biciclete BMW cu montare în spate Pro 2.0

    Suport BMW uşor, stabil pentru două biciclete/e-biciclete cu montare în spate Pro 2.0. Sarcină maximă admisă de 60 kg, poate fi pliat compact.

    DATELE TEHNICE ALE MODELULUI BMW iX.

    Putere în kW (hp):

    385 (523)

    Acceleraţie 0 – 100 km/h:

    4.6

    Autonomie electrică în km (WLTP):

    549-630

    Consum de energie kWh/100 km:

    23.0-19.8

    Date tehnice pentru model BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50
    Including of /content/bmw/marketRO/bmw_ro/ro_RO/publicPools/teaser-pool/medium-teasers/tyre-energy-lables/jcr:content/par-4col/wideteaser_67 failed

    BMW SERVICE INCLUSIVE.

    BMW iX i20 2021 SUV electric BMW iX xDrive50 Partener service BMW

    #whateverhappens: călătorii fără griji pentru automobile electrice*:* acest pachet îţi oferă 100% transparenţă şi planificare facilă. Selectezi singur termenul, de 4 sau 6 ani – sau un termen de 3 ani dacă eşti client de leasing.

    Conţinutul acestui pachet de service:

    • Verificare automobil
    • Verificare microfiltru
    • Verificare lichid de frânare

    Consum de energie şi emisii de CO2.

    Disclaimer reference invalid

    Citeşte în continuare

    Consum de energie şi emisii de CO₂.

    • BMW iX xDrive40:
      Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 22.5-19.4
      Emisii medii de CO2, în g/km: -

      BMW iX xDrive50:
      Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 23.0-19.8
      Emisii medii de CO2, în g/km: -

      Baza pentru calcularea duratei de încărcare până la o autonomie de 100 km este consumul de energie electrică. Valorile se referă la activarea bateriei la o temperatură de 23 grade Celsius şi temperatura ambiantă cu valori de certificare, cu excepţia consumatorilor auxiliari suplimentari, cum ar fi încălzirea scaunelor, afişajele şi sistemul de climatizare. Consumul individual poate diferi (profilul şoferului, temperatura şi condiţiile ambientale). Consumul se bazează pe cel mai bun caz WLTP.