Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Doi oameni cu trei câini pe malul unui râu

SOCIAL.

SUSTENABILITATEA ESTE AXATĂ PE OAMENI.

SOCIAL.SUSTENABILITATEA ESTE AXATĂ PE OAMENI.

În cadrul Grupului BMW, sustenabilitatea se concentrează în special asupra aspectelor sociale, cu accent pe standardele în domeniul muncii şi drepturile omului. În această zonă ne preocupă consecinţele tranzacţiilor noastre economice asupra indivizilor şi grupurilor sociale de-a lungul întregului nostru lanţ valoric. Totodată, acest lucru include şi o viziune orientată spre interior: Grupul BMW este conştient de responsabilitatea sa în calitate de angajator şi include acest aspect în eforturile sale îndreptate spre sustenabilitate.

Citeşte în continuare

PUNEREA ÎN APLICARE A STANDARDELOR ÎN DOMENIUL MUNCII ŞI A DREPTURILOR OMULUI ÎN CADRUL GRUPULUI BMW.

IMPLEMENTARE LA NIVEL MONDIAL.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Standarde în domeniul muncii şi drepturile omului Bărbat cu o unealtă într-un copac

Îndrumările recunoscute la nivel internaţional pentru criteriile sociale şi de mediu reprezintă punctul de referinţă pentru întregul lanţ valoric din cadrul Grupului BMW.

Acest lucru are în vedere în special:

  • Orientările pentru întreprinderile multinaţionale ale Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE)
  • Principiile directoare ale Organizaţiei Naţiunilor Unite privind afacerile şi drepturile omului
  • Cele zece principii ale Pactului Global al ONU
  • Conţinutul Cartei afacerilor pentru dezvoltare durabilă a ICC
  • Declaraţia privind producţia mai curată a Programului Naţiunilor Unite pentru Mediu (UNEP)

Aceste reguli au fost transformate în coduri şi principii utilizate în cadrul companiei cu participarea reprezentanţilor angajaţilor noştri şi, prin urmare, ne ghidează acţiunile în consecinţă.

LANŢURILE DE APROVIZIONARE.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Lanţuri de aprovizionare Depozit cu colete

Industria auto este strâns integrată în lanţurile de aprovizionare globale. Standardul de sustenabilitate al Grupului BMW pentru reţeaua de furnizori cere ca drepturile omului să fie respectate în fiecare verigă a acestor lanţuri. Pentru a ne exercita responsabilitatea ecologică şi socială, utilizăm un proces de verificare în mai multe etape în ceea ce priveşte achiziţiile şi reţeaua de furnizori. Contractele pentru parteneri şi importatori pentru Grupul BMW cer, de asemenea, un angajament de respectare a conformităţii şi a drepturilor omului.

GRUPUL BMW CA ANGAJATOR.

Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Condiţii pentru angajaţi Persoană în costum de protecţie care sudează

Condiţii pentru angajaţi.

Angajaţii au cerinţe diferite în ceea ce priveşte organizarea muncii lor. Din acest motiv, Grupul BMW oferă libertate creativă individuală prin intermediul unor instrumente precum:

  • program de lucru flexibil
  • muncă mobilă
  • zile suplimentare de concediu în schimbul unei reduceri corespunzătoare a salariului
  • concedii sabatice
  • soluţii permanente şi nepermanente de muncă cu fracţiune de normă

În 2021, graţie acestor măsuri, Grupul BMW a reuşit să îşi menţină poziţia de cel mai popular producător auto în clasamentul celor mai atractivi angajatori din lume realizat de furnizorul de educaţie Universum. (Topul celor mai atractivi angajatori din lume, valabil din 2021)

Citeşte în continuare
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Diversitate Imagine în prim plan cu o femeie şi doi bărbaţi cu haine închise la culoare

Diversitate.

Grupul BMW vede diversitatea ca pe un punct forte. O forţă de muncă diversă introduce o varietate de puncte de vedere, experienţe şi aptitudini în activitatea zilnică - consolidând astfel capacitatea de inovare şi competitivitatea. Din acest motiv folosim cursuri de formare, discuţii şi formate de dialog pentru a spori nivelul de conştientizare în rândul angajaţilor şi personalului de conducere cu privire la contribuţia pozitivă pe care diversitatea o poate aduce în cadrul companiei. Mai mult, Grupul BMW promovează diversitatea şi egalitatea de şanse în ceea ce priveşte dezvoltarea personalului. Principiile cheie, cum ar fi protecţia împotriva discriminării, tratamentul egal pentru toţi angajaţii şi respectul în activitatea de zi cu zi, sunt ferm ancorate în regulamente, care includ exemple precum Codul de conduită al Grupului BMW sau Codul Grupului BMW privind drepturile omului şi condiţiile de muncă.

Citeşte în continuare
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Comunicare interculturală bărbat închis la culoare cu haine albastre într-un grup de oameni

Comunicare interculturală.

În calitate de companie cu o forţă de muncă multinaţională şi cu locaţii pe şase continente, facem parte din societate. Din acest motiv, responsabilitatea noastră ecologică, economică şi socială se extinde şi dincolo de activitatea noastră principală - ne angajăm să îmbunătăţim condiţiile de viaţă şi oportunităţile educaţionale, dar şi comunicarea interculturală. Oameni din peste 110 ţări lucrează împreună cu succes în cadrul Grupului BMW. O gamă largă de oportunităţi de dezvoltare personală, calificare şi formare, precum şi formate de dialog au ca scop promovarea comunicării interculturale. În plus, din 2011, în colaborare cu Alianţa Civilizaţiilor din cadrul Organizaţiei Naţiunilor Unite (UNAOC), am acordat în mod regulat Premiul pentru inovaţie interculturală pentru proiecte care caută soluţii constructive pentru tensiunile şi conflictele internaţionale.

Citeşte în continuare
Vânzări speciale BMW Hub de sustenabilitate Social Implicarea angajaţilor Un bărbat stă într-o clădire din lemn

Implicarea angajaţilor.

Numeroşi angajaţi ai Grupului BMW din întreaga lume sunt implicaţi în cauze sociale şi ecologice. Grupul BMW promovează în mod activ modalităţi prin care angajaţii se pot implica, cum ar fi Săptămâna Socială, cu o serie de conferinţe şi evenimente de probă, sau Social Marketplace, o platformă digitală prin intermediul căreia care angajaţii pot obţine şi face schimb de informaţii despre proiecte caritabile. În plus, mulţi angajaţi sunt implicaţi în reţele interne. Printre acestea se numără reţelele dedicate femeilor din numeroase locaţii sau BMW Group PRIDE, o iniţiativă transfrontalieră dedicată intereselor comunităţii LGBTQ+*. De zece ani, acţiunile deosebit de meritorii sunt onorate cu Premiul Grupului BMW pentru Implicare Socială. Fiecare premiu are o valoare de 10.000 de euro şi finanţează direct proiectul umanitar respectiv.

Citeşte în continuare